! Doprava ZADARMO už od 20 € !

David Dabner

autor

Graphic Design School


An essential foundation course for graphic designers working in digital media, print and moving image. Regularly revised and in print for over twenty years, this practical resource for students is used in graphic design classes in Europe, the UK and the USA. Graphic Design School is organized into two main sections, ‘principles’ and ‘practice’. The first section deals with the fundamentals of design, such as composition, hierarchy, layout, typography, grid structure, colour and so on. The second section puts these basics into practice, and gives information about studio techniques and production issues relevant to a number of different graphic design disciplines. The second section closes with an overview of some of the different career choices open to students entering the graphic design field. This new edition features over forty new images, updated reading lists and expert voices referencing a more diverse set of practitioners, and is as packed as ever with exercises, tutorials, and real-world graphic design briefs. Examples are taken from all media – digital media, websites, magazines, books and corporate brand identities. It remains a must-have book for anyone starting in graphic design.
U dodávateľa
24,65 € 25,95 €

Grafický design v praxi


Úlohou designu je sprostredkovávať informácie, či už o produkte, koncepcii, či spoločnosti. Každý designér sa v praxi stretáva s problémom voľby tej správnej kombinácie prvkov, ktoré by informácie odovzdali čo najštýlovejším, najoriginálnejším a zároveň najúčinnejším spôsobom. Táto kniha objasňuje podstatu designu a snaží sa naučiť, ako vytvárať profesionálne návrhy vo firme, bez zbytočného zadávania práce profesionálnym grafickým štúdiám.
Vypredané
22,04 € 23,20 €

Škola grafického designu


Škola grafického designu je základnou príručkou pre grafických dizajnérov, ktorí pracujú s obrázkami v oblasti tlače a digitálnych médií. Obsahuje užitočné rady týkajúce sa všetkých aspektov grafického dizajnu, od porozumenia základom až po vymýšľanie originálnych konceptov a vytváranie úspešných grafických návrhov. V knihe nájdete príklady z celej škály médií: z časopisov, kníh, novín, digitálnych médií vrátane vytvárania identity značky, a tiež praktické cvičenia a návody pre študentov a grafických dizajnérov. Nechýbajú ani rady, ako jednotlivé grafické návrhy prispôsobiť určitým projektom, informácie o vytváraní obrázkov v digitálnom prostredí a animované grafiky, a ako postupovať pri grafickej práci pre web a aplikácie.
Vypredané
17,05 € 17,95 €