! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Iveta Paulová

autor

Komplexné manažérstvo kvality


Predkladaná odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné manažérstvo kvality (TQM), kde autorka zároveň zachytila aj najnovšie trendy v metodike a filozofii TQM. Podrobne je vysvetlená história a podstata normatívneho zabezpečenia systémov manažérstva kvality vrátane analýzy normy ISO 9001:2008 a jej procesného modelu. Nemenej dôležitý je aj opis procesného manažérstva, nástrojov a metód na zlepšovanie kvality. Jadro publikácie tvorí vysvetlenie podstaty a princípov TQM a modelov využívaných vo svete, ale najmä v Európe. Samostatnú kapitolu tvorí oblasť samohodnotenia organizácie, ktoré sa začína uplatňovať práve z dôvodu hľadania efektivity riadenia procesov a celej organizácie. Uvedenú publikáciu využijú nielen budúci manažéri, ale aj tí, ktorí hľadajú spôsoby zefektívňovania manažérstva v organizácii akéhokoľvek typu.
Vypredané
9,97 € 10,49 €

Audity kvality


Účelom tejto odbornej publikácie je informovať o základných princípoch auditov kvality a postupe pri procese auditovania. Časť knihy sa zaoberá špecifikami a prístupom pri vykonávaní auditov v automobilovom priemysle. Pozornosť je venovaná aj významu ľudského faktora pri vykonávaní auditov. Užitočná je rozsiahla praktická časť, v ktorej čitateľ nájde množstvo podnetov a návodov na vykonávanie auditov kvality, ale aj auditov iných manažérskych systémov, napr. systému environmentálneho manažérstva, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ďalších systémov. Súčasťou príloh knihy sú vzory záznamov súvisiacich s plánovaním, vykonávaním i realizáciou spätných väzieb zo zistení z auditov, ktoré môžu byť podnetné pre tvorbu vlastných formulárov. Publikácia je určená nielen študentom vysokých škôl, ale je významným prínosom aj pre odbornú verejnosť, najmä pre audítorov pôsobiacich vo firmách. Nemala by chýbať v príručnej knižnici žiadneho audítora.
Vypredané
11,83 € 12,45 €

Komplexné manažérstvo kvality 2. vydanie


Predkladaná odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné manažérstvo kvality (TQM), kde autorka zároveň zachytila aj najnovšie trendy v metodike a filozofii TQM. Podrobne je vysvetlená história a podstata normatívneho zabezpečenia systémov manažérstva kvality vrátane analýzy normy ISO 9001:2008 a jej procesného modelu. Nemenej dôležitý je aj opis procesného manažérstva, nástrojov a metód na zlepšovanie kvality. Jadro publikácie tvorí vysvetlenie podstaty a princípov TQM a modelov využívaných vo svete, ale najmä v Európe. Samostatnú kapitolu tvorí oblasť samohodnotenia organizácie, ktoré sa začína uplatňovať práve z dôvodu hľadania efektivity riadenia procesov a celej organizácie. Uvedenú publikáciu využijú nielen budúci manažéri, ale aj tí, ktorí hľadajú spôsoby zefektívňovania manažérstva v organizácii akéhokoľvek typu.
Vypredané
10,02 € 10,55 €

Komplexné manažérstvo kvality


Tretie, doplnené a prepracované vydanie Odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné manažérstvo kvality (TQM), kde autorka zároveň zachytila aj najnovšie trendy v metodike a filozofii TQM. Podrobne je vysvetlená história a podstata normatívneho zabezpečenia systémov manažérstva kvality vrátane analýzy normy ISO 9001:2008 a jej procesného modelu. Nemenej dôležitý je aj opis procesného manažérstva, nástrojov a metód na zlepšovanie kvality. Jadro publikácie tvorí vysvetlenie podstaty a princípov TQM a modelov využívaných vo svete, ale najmä v Európe. Samostatnú kapitolu tvorí oblasť samohodnotenia organizácie, ktoré sa začína uplatňovať práve z dôvodu hľadania efektivity riadenia procesov a celej organizácie.Uvedenú publikáciu využijú nielen budúci manažéri, ale aj tí, ktorí hľadajú spôsoby zefektívňovania manažérstva v organizácii akéhokoľvek typu.
Vypredané
12,35 € 13,00 €