! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Mikuláš Sedlák

autor

Jak vytvořit a vést úspěšný a výdělečný internetov


Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů.
Na sklade 1Ks
14,72 € 15,49 €

Podnikové hospodárstvo - 2010


Vypredané
5,75 € 6,05 €

Japonská ekonomika včera a dnes


Prof. Ing. Mikuláš Sedlák, CSc., patrí k výnimočným osobnostiam slovenskej ekonomickej obce. Ako vysokoškolský pedagóg na Vysokej škole ekonomickej (dnes Ekonomickej univerzity) v Bratislave zastával rozličné, i najvyššie akademické posty. Po roku 19 90 sa pod jeho vedením ako rektora uskutočnila transformácia tohto vysokoškolského pracoviska na nové spoločenské podmienky. Vychoval tisícky absolventov pôsobiacich dnes vo všetkých sférach spoločenského a hospodárskeho života v SR i v zahraničí. Je autorom mnohých významných knižných publikácií, množstva vedeckých štúdií a článkov. Stal sa najvýznamnejším predstaviteľom interpretácie teórie manažmentu v SR. Bol členom rozličných vedeckých i vládnych organizácií a orgánov. Na prelome tisícročia úspešne vykonával funkciu mimoriadneho a splnomocneného veľvyslanca Slovenskej republiky v Japonsku. Vo svojej novej knihe podáva nielen historický prierez zrodu a vývoja modernej japonskej ekonomiky, ale aj analyticko-hodnotiaci pohľad na jednotliv é etapy a kvalitatívne míľniky hospodárskeho rozvoja tejto krajiny, zaujímavé a poučné aj pre súčasnosť. Poskytuje informácie o faktoroch demonštrujúcich trendy rastu japonskej ekonomiky i zmeny v jej štruktúre v priebehu vývoja, o tom, ako sa Japons ku podarilo vymaniť sa spod feudalizmu a niekdajšieho izolacionizmu od sveta, vybudovať modernú spoločnosť a zásluhou rýchleho napredovania stať sa svetovou ekonomickou veľmocou, ktorej obdivuhodný výkon po druhej svetovej vojne sa hodnotil ako ekono mický zázrak. Autor precízne vystihol všetko podstatné, čo umožnilo Japonsku dosiahnuť vrchol ekonomického rastu, ako aj to, čo sa koncom minulého storočia stalo zábranou úspešného riešenia nových úloh hospodárskeho rozvoja krajiny. Originálne a vzác ne v tejto publikácii, ojedinelej v slovenskej ekonomickej literatúre, sú autorove analytické pohľady, plné inšpiratívnych myšlienok overených praxou, ponaučení a podnetov orientovaných na potreby transformácie európskych tranzitívnych ekonomík vráta ne SR. Nepochybné je, že môžu zaujať manažérov podnikovej sféry i štátneho aparátu, politikov, publicistov, učiteľov a študujúcich na vysokých školách ekonomického zamerania
Vypredané
3,14 € 3,30 €

Základy manažmentu , 2. vydanie


Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri. Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredobodom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.
Vypredané
9,12 € 9,60 €

Manažment


Učebnica svojou koncepciou, obsahom a spôsobom spracovania prináša podrobne spracované súhrnné informácie z oblasti manažmentu. Kniha je výsledkom dlhodobej vedeckovýskumnej práce, ktorá sa postupne obohacovala o nové poznatky z tejto oblasti na základe teórie a praxe vývoja súčasnej modernej civilizácie. Pri plnení strategických cieľov sociálno-trhového hospodárstva pripadá hlavná úloha podnikateľským subjektom vo všetkých hospodárskych sektoroch. Na to, aby efektívne fungovali a čo najviac prispievali k napredovaniu hospodárstva, musia využívať poznatky moderného manažmentu. Zastávanie manažérskych postov, a teda vykonávanie príslušných funkcií vo všetkých organizáciách vyžaduje zodpovedajúcu teoretickú prípravu v danej oblasti. Učebnica je určená predovšetkým študentom, ale môže poslúžiť aj osobám praktizujúcim manažérske povolanie a takisto záujemcom, ktorí chcú získať primeraný obraz o manažmente.
Vypredané
16,06 € 16,90 €