! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Milota Vetráková

autor

Riadenie ľudských zdrojov v ubytovacích zariadeniach hotelového typu


Cieľom publikácie je prezentovať teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov vrátane vlastných názorov na dôležitosť ľudských zdrojov pri riadení práce v hoteloch, poukázať na postupy najlepšej praxe uplatňované v riadení a odporučiť spôsoby, ktorých uplatňovaním sa prispeje k naplneniu stanovených očakávaní. Publikácia má deväť kapitol zameraných na tie procesy riadenia ľudských zdrojov, ktoré sú dôležité na úspešné zvládnutie pracovných úloh a povinností v hoteloch. Pozornosť sa venuje systémovému prístupu v práci so zamestnancami, a to od ich získavania a prijatia do zamestnania, adaptácie, vzdelávania a rozvoja až po uvoľnenie. Publikácia je určená študentom cestovného ruchu a hotelierstva, manažérom a zamestnancom hotelov, penziónov, motelov a botelov, a každému, koho zaujíma riadenie ľudských zdrojov.
Na sklade 3Ks
4,05 € 4,26 €

Kultúra prejavu


Učebný text je určený začínajúcim študentkám a študentom bakalárskeho štúdia cestovného ruchu, prípadne aj iných študijných odborov, aby sa úspešne adaptovali na podmienky vysokoškolského štúdia. Naplneniu tohto zámeru je podriadená aj štruktúra textu, ktorú tvorí deväť kapitol. Prvá kapitola oboznamuje čitateľa s vývojom a súčasným štúdiom cestovného ruchu v podmienkach gestorského pracoviska - Katedry cestovného ruchu a spoločného stravovania Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici. Zámerom jej prezentácie je získať a následne prehĺbiť kladný vzťah každého študenta k študovanému odboru. Druhá kapitola sa venuje osobnosti vysokoškolského študenta a vysokoškolského učiteľa ako hlavným subjektom vysokoškolského vzdelávania a ich atribútom. Základnými organizačnými formami vyučovania - prednáškou, seminárom, cvičením, konzultáciou, praxou a exkurziou sa zaoberá tretia kapitola textu. Písomný a ústny prejav študenta využívaný nielen počas vyučovania, ale aj mimo vyučovacích aktivít je predmetom pozornosti štvrtej kapitoly. Piata kapitola sa venuje tvorbe elektronickej prezentácie využívanej hlavne počas aktívnych foriem výučby - seminárov, diskusií a pod., šiesta kapitola prednesu spracovanej prezentácie. Základné zásady telefonovania a elektronickej komunikácie na akademickej pôde sú predmetom siedmej kapitoly. Nevyhnutnou súčasťou osobnosti nielen každého študenta, ale aj vysokoškolského učiteľa, je dodržiavanie zásad a pravidiel akademickej etiky a etikety. Tejto problematike sa venuje ôsma kapitola. Deviata kapitola sa venuje úprave zovňajšku vysokoškolskej študentky a študenta, ktorá je práve v cestovnom ruchu osobitne dôležitá. V texte uvedené pojmy v mužskom rode, napr. študent, učiteľ a i. sa chápu v plnom rozsahu aj v ženskom rode, t. j. študentka, učiteľka a i. z dôvodu prehľadnosti textu je použitý len jeden rod tak ako je uvedené aj v zákone o vysokých školách.
U dodávateľa
12,92 € 13,60 €