After a Anna Todd

Anna Todd a jej knižný debut - After 1 - Bozk  sa preslávili na Wattpade - sociálnej sieti pre čitateľov a spisovateľov. After si prečítala miliarda ľudí a stala jednou z najdiskutovanejších internetových kníh.

Hlavnými hrdinami sú Hardin a Tessa.

Hardin je typický mužský hrdina, ktorého si zamiluje každá dievčina. Je potetovaný, uzavretý a sarkastický. Je na každej správnej párty a priam vyhľadáva problémy. Ale autorka z neho vytvorila zaujímavého mladého muža, plného prekvapení a nie celkom takého, akým sa na prvý pohľad zdá. Miluje knihy a svojím zovňajškom maskuje svoje vlastné vnútro.

Tessa je jeho pravý opak. Tiež trochu klasická hlavná hrdinka. Je slušná, tichá a vyhýba sa večierkom. Na prvom mieste je u nej škola. V živote má jasný cieľ a matku, ktorá dohliada na to, aby to tak aj ostalo.

Hardin je pre Tessu ako droga, chce stále viac...

Celý príbeh začína príchodom Tessy na vysokú školu. Hneď, ako sa ubytuje na internáte získava nových priateľov. Vďaka spolubývajúcej sa dostáva do partie plnej ľudí, ktorí sú iní ako ona. Mládež, ktorá si užíva život ako z filmu o bláznivých večierkoch na vysokej škole. Tessin aktuálny priateľ je veľmi slušný, priam dokonalý a tiež je pre neho prvoradé štúdium a usporiadaný život. Aké veľké je prekvapenie Tessy, keď zistí, že nie je pre ňu ten pravý. Kvôli svojej novej láske sa dokáže postaviť celému svetu, dokonca aj svojej matke. Keď prvýkrát zbadá Hardina, celý jej život sa obráti naruby. Vzhľadom na to, ako sa Hardin správa, by ho mala Tessa nenávidieť. Najprv sa zdá, že ich dokonca nespája nič. Stačí však jeden bozk... Tessa sa musí rozhodnúť, čo si vyberie: svoju dokonalú budúcnosť alebo bude riskovať s jej srdcom.

After mi trochu pripomína knihu Fifty Shades of Grey. Myslím, že vekovú hranicu by som posunula od 18 rokov, nakoľko je tam celkom veľa sexuálnych scén. Knihu som nemohla ani položiť, pretože som potrebovala vedieť, čo sa bude stále diať s Tessou a Hardinom. Je v nej veľa lásky, drámy a hnevu. Viem, že niektorí sa sťažovali na vzťah medzi týmito dvoma, mne sa však veľmi páčilo, že sú ako voda a oheň. Ľúbostné vzťahy sú rôzne a väčšina z nich nie je dokonalá. Bola som za to, aby sa okorenil život Tessy, ale zároveň som chcela, aby sa Hardin trochu zmenil.

Príbeh bol vypracovaný do každého detailu. Skončil naozaj zaujímavo a čitateľovi nedáva inú možnosť ako ísť do kníhkupectva na nákup ďalších častí zo série - After 2 Sľub a After 3 Tajomstvo!

Will Grayson a Will Grayson

Timur Vermes: A je tu zas