Will Grayson a Will Grayson

Knihu Will Grayson, Will Grayson napísali dvaja skvelí autori, obľúbený autor mladých čitateľov John Green a David Levithan – ktorý dodal príbehu úplne novú chuť, na ktorú sme neboli zvyknutí. Veľkým prekvapením pre mňa bola téma, ktorá sa v knihe rozoberala – homosexualita. Oceňujem najmä ako dokázal Levithan popísať myšlienky človeka, ktorý sa utápa v depresiách a jeho pohľad na homosexualitu. Podľa názvu titulu som si nevedela predstaviť, o čom kniha bude – použiť v názve dve rovnaké mená je naozaj celkom zaujímavý nápad, ktorý núti čitateľa už vopred rozmýšľať nad jej obsahom.

Hlavnými hrdinami knihy sú dvaja Willovia Graysonovia – jeden je homosexuál a druhý hetero. Oboch hlavných hrdinov spája ďalšia gay postava - Drobec Cooper, ktorá ma najviac zaujala. Jeho prezývka má skôr opačný význam. Drobec je veľký chalan silnejšej postavy s obrovským srdcom. Pre ľudí napísal fantastický muzikál o jeho živote, ktorý sa mal hrať v škole. Ten ma pobavil najviac. S jedným Willom Graysonom bol najlepší kamarát a s druhým prežil románik. Je fantastické sledovať prepojenie týchto jedinečných mladých mužov. Určite si túto knihu nenechajte ujsť.

Náhodné stretnutie dvoch menovcov v sexshope... Ich cesty sa skrížia a nič neostane tak ako bolo predtým. Už len tento nápad mi vtisol úsmev na perách. Čo môže z takéhoto stretnutia vzísť? Každá z postáv vie dej pekne zamotať. Čitateľ tu nachádza aká je sila priateľstva, ľudské predsudky, ale aj to, že každý človek môže nájsť svoju spriaznenú dušu. Kniha je plná dobrodružstva, lásky, zábavy, ale aj zlomených sŕdc. Každý si môže na túto tému utvoriť svoj vlastný názor. Rozmýšľať nad tým, akú silu si v sebe postavy nesú...

Odporúčam si od tohto skvelého autora prečítať aj iné tituly. Fantastické sú knihy Kam zmizla Aljaška, Na vine sú hviezdy a Papierové mestá. Taktiež poukazujú na ľudské vzťahy a na rôzne životné príbehy. Vo všetkých Greenových knihách vystupujú mladí ľudia, ktorí musia bojovať so svojimi odlišnými osudmi. Mladý čitateľ si prečíta skvelý román a zároveň je nútený zamyslieť sa nad svojim vlastným životom.

Ben H. Winters: Posledný policajt

After a Anna Todd