Zoe Sugg: Girl Online

Mnoho ľudí si isto myslí že, Zoe Sugg je len spisovateľka. Ale to je omyl, Zoella je britská youtuberka, ktorá patrí medzi najúspešnejšie youtuberky v zahraničí.

Hlavná hrdinka sa volá Penny, ktorá má pätnásť rokov, čoskoro šestnásť. Penny si anonymne vedie blog, kde vystupuje pod pseudonymom Girl Online. Tento blog jej zároveň slúži ako denník. Na blogu sa snaží byť otvorená. Snaží si nájsť miesto, kde môže byť sama sebou. Keď sa Penny strápni na školskom predstavení a video zahltí celý Facebook a ostané socialne siete, akoby zázrakom sa jej naskytne veľká príležitosť... Keďže jej mama vlastní svadobný salón, dostane ponuku usporiadať svadbu v New Yorku. Takže Penny, jej rodiča a jej najlepší kamarát Eliot, ktorý je zároveň jej sused, odlietajú tráviť vianočné sviatky práve do New Yorku. Tam Penny dostane najkrajší darček. Zamiluje sa do tajomného chlapca menom Noah. O všetky svoje pocity a zážitky sa podelí so svojimi čitateľmi na svojom blogu ako správna blogerka. A práve vďaka Noahovi sa prevalí Pennina skutočná totožnosť.

A môj názor na knihu? Mne osobne sa veľmi páči. Keď som prvý krát počula, že Zoella vydá knihu, tak som si myslela, že to bude o nej a o jej natáčaní video blogov. Keďže kniha je dievčenský román, je viac orientovaná na teenegerky. Číta sa ľahko, rýchlo, dej má spád a príbeh je veľmi chytľavý. Starším by asi prekážalo, že v knihe nie je väčšia zápletka, pretože dej ide väčšinou úplne hladko. Celá kniha je rozdelená do kapitol. A ďalej ešte do blogerských článkov, ktoré písala Penny, kde sa mi zdá, že je trošičku povrchná. Verím, že táto kniha môže pomôcť viacerým ľudom, pretože hlavná hrdinka (ako aj sama autorka) bojuje so záchvatmi paniky. Takže v knihe sa nájdu rady ako s tým bojovať. Možno som čakala od tejto knihy viac, keď bol okolo nej taký veľký boom, ale aj tak by som ju veľmi odporúčala ako príjemné oddychové čítanie.

Miroslava Varáčková: Grafitové dievča

Patrick Ness: Niečo viac