Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Heimann Jim: All American Ads of the 20s
Väzba: iná / ostatná
EAN: 9783822825112
Vydavateľstvo: 
All American Ads of the 20s http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/a/l/all-american-ads-of-the-20s.jpg ISBN:
0 5 0 0

All American Ads of the 20s

Autor: Heimann Jim

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 43,37 
Bežná cena: 46,14 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: Prohibition made liquor illegal and all the more fun to drink. Speakeasies, luxury cars, women’s liberation, bathtub gin and a booming economy kept the country’s mood on the up-and-up. Women sheared off their locks and taped their chests, donning flapper dresses and dancing the Charleston until their legs gave out. Gangsters flourished in big cities and gangster movies flourished in Hollywood. It was the roaring twenties in America: a singular time in history, a lull between two world wars and the last gasp before the nation’s descent into the Great Depression. Forging the way into the future like a modern ocean liner in a sea of antiquity, advertising in the 20s sought to bring avant-garde into the mainstream—which it did with great success.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie