Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Wiedemann Julius: Logo Desing vol.2
Väzba: iná / ostatná
EAN: 9783836509428
Jazyk: anglický, francúzsky, nemecký
Vydavateľstvo: 
Orig. vydavateľstvo: 
Logo Desing vol.2 http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/l/o/logo-desing-vol-2.jpg ISBN:
0 5 0 0

Logo Desing vol.2

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 31,91 
Bežná cena: 33,95 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: The world's best graphic symbols, tradmarks and logotypes

In this follow-up to our immensely successful first volume, you’ll find over 2,000 logos as well as detailed case studies on brand identities such as MTV and Wrangler. Top design and branding teams and offices featured include MetaDesign, Saffron Brand Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, and Studio Dumbar. With a foreword by MetaDesign’s chief design officer Uli Mayer-Johanssen and an introduction by branding guru Wally Olins, this collection brings an insider’s prospective to the art of designing successful logos in any field of commerce.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie