Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Wiedemann Julius: Package Design Book
Počet strán: 432
Väzba: tvrdá
EAN: 9783836519960
Jazyk: anglický, francúzsky, nemecký
ISBN: 3836519968
Vydavateľstvo:  Taschen
Package Design Book http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/p/a/package-design-book.jpg ISBN:3836519968
0 5 0 0

Package Design Book

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 41,31 
Bežná cena: 43,95 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories—beverages, food, body, luxury, and other markets—and no fewer than 44 sub-categories.

Featuring a selection of over 400 works from 39 countries, this book brings together all the Pentawards winners from 2009 and 2010 plus the main winners from 2008, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will also discover what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of packaging.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie