Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

McLuhan Marshall: Understanding Media
Počet strán: 394
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9780415253970
Jazyk: anglický
ISBN: 978-0-415-25397-0
Dátum vydania: 1. januára 2009
Rok vydania originálu: 1964
Vydavateľstvo: Routledge
Orig. vydavateľstvo: Routledge
Rozmery: 2,9 cm x 12,8 cm x 19,8 cm
Understanding Media http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/u/n/understanding-media.jpg ISBN:978-0-415-25397-0
0 5 0 0

Understanding Media

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 17,81 
Bežná cena: 18,95 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri nákupe nad 25 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: When Marshall McLuhan first coined the phrases "global village" and "the medium is the message" in 1964, no-one could have predicted today's information-dependent planet. No-one, that is, except for a handful of science fiction writers and Marshall McLuhan. Understanding Media was written twenty years before the PC revolution and thirty years before the rise of the Internet. Yet McLuhan's insights into our engagement with a variety of media led to a complete rethinking of our entire society. He believed that the message of electronic media foretold the end of humanity as it was known. In 1964, this looked like the paranoid babblings of a madman. In our twenty-first century digital world, the madman looks quite sane. Understanding Media: the most important book ever written on communication. Ignore its message at your peril.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie