! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 378
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788089033669
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-89033-66-9

Prieskumy pre marketingový manažment

Kornélia Richterová

Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do závere
čnej správy.
Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
  • Počet strán: 378
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788089033669
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-89033-66-9

Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do závere
čnej správy.
Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.

menej

book

202 734 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania