Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

  • Autor: Philip Kotler

    Marketing

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 18. novembra 2003
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 48,10 €
    Vaša cena: 45,21 
    Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Kirkpatrick

    Facebook efekt

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 11. októbra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,39 
    Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie svoje otázky. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dan Ariely

    Aké drahé je zadarmo - Prepracované a rozšírené vydanie

    Vydavateľstvo: Premedia
    Dátum vydania: 3. decembra 2015
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,17 
    Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Miroslav Foret

    Marketingový průzkum, 2. vydání

    Vydavateľstvo: BizBooks
    Dátum vydania: 14. septembra 2012
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,39 
    Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Kita

    Nákup a predaj

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 28. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,70 €
    Vaša cena: 12,88 
    Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Peter Kubica

    KomuNICKuj

    Vydavateľstvo: Matica slovenská
    Dátum vydania: 2. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 8,90 €
    Vaša cena: 8,37 
    Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a jej efektívnymi formami, všadeprítomnou hrozbou „komunifikácie“, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: S. G. Korkonosenko

    Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

    Vydavateľstvo: Eurokódex
    Dátum vydania: 11. decembra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 15,00 €
    Vaša cena: 14,10 
    Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných vzťahoch teórie a praxe tlače, trendmi rozvoja vedy o žurnalistike v proreformnom Rusku. Dielo sa dotýka základných problémov teoretických prednášok v strediskách … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Peter Murár

    Marketing na Twitteri

    Vydavateľstvo: WebSupport
    Dátum vydania: 21. marca 2012
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,70 €
    Vaša cena: 11,94 
    Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Kita, Kolektív autorov

    Marketing

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 28. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 19,90 €
    Vaša cena: 18,71 
    Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavyo vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojomkonkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Miroslav Karlíček, Kolektív autorov

    Marketingová komunikace 2. aktualizované a doplněné vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 12. februára 2016
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,81 €
    Vaša cena: 12,98 
    Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Wally Olins

    Brand New - Nová podoba značek

    Vydavateľstvo: Slovart
    Dátum vydania: 11. februára 2016
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,17 
    Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Vanda Maráková

    Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 1. apríla 2016
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,20 €
    Vaša cena: 11,47 
    Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov, Kristína Viestová

    Marketing - výklad pojmov

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 1. decembra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 20,90 €
    Vaša cena: 19,65 
    Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Hana Machková

    Mezinárodní marketing 4. vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 13. januára 2015
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,56 €
    Vaša cena: 11,81 
    Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Radim Bačuvčík

    Hudba v reklamě

    Vydavateľstvo: Verbum Publishing
    Dátum vydania: 25. septembra 2014
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,64 €
    Vaša cena: 11,88 
    Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Carol Pearson, Margaret Mark

    Hrdina nebo psanec

    Vydavateľstvo: BizBooks
    Dátum vydania: 23. júla 2012
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 19,99 €
    Vaša cena: 18,79 
    Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu … Zobraziť viac info ►