Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Oláh Michal: Audit marketingu a cien
Počet strán: 88
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788080782733
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8078-273-3
Dátum vydania: 1. januára 2009
Číslo vydania: 2
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rozmery: 0,6 cm x 14,8 cm x 19,8 cm
Audit marketingu a cien http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/a/u/audit-marketingu-a-cien.jpg ISBN:978-80-8078-273-3
0 5 0 0

Audit marketingu a cien

Autor: Oláh Michal

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 5,17 
Bežná cena: 5,50 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri nákupe nad 25 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.

Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.

Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie