! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 424
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081685507
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8168-550-7
  • Dátum vydania: 28. februára 2017
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,83 kg

Marketing

Jaroslav Kita,
Kolektív autorov

  • 5
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavyo vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojomkonkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.
  • Počet strán: 424
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081685507
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8168-550-7
  • Dátum vydania: 28. februára 2017
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,83 kg

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavyo vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojomkonkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.
menej

book

203 660 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

5
Branislav Nociar

Recenzia

  • 5 /5
  • Branislav Nociar

Odporúčania