Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Jacek Wlodarczyk: Marketing vo vydavateľstve
Počet strán: 150
Väzba: tvrdá
EAN: 9788089033140
Jazyk: slovenský
ISBN: 8089033148
Vydavateľstvo: Sofa
Hmotnosť: 0,25 kg
Marketing vo vydavateľstve http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/m/a/marketing-vo-vydavatelstve.jpg ISBN:8089033148
0 5 0 0

Marketing vo vydavateľstve

Dostupnosť:
U dodávateľa
Naša cena: 2,73 
Bežná cena: 2,90 €
Zľava 6%
Do košíka

Pri nákupe nad 25 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku

, Macedónsku a na Slovensku.

Z obsahu knihy:

Prvky marketingu Výrobok Obal Cena Distribúcia Propagácia Pracovníci vydavateľstva - najdôležitejší nástroj marketingu Náklad a zisk Nakladanie s časom

Jacek Wodarczyk je od roku 1989 te

sne spätý s knižným trhom. Skúsenosti získal vo Vydavateľstve vedeckej literatúry pri Poľskej teologickej spoločnosti v Krakove a vo Vydavateľstve Znak. V roku 1933 založil v Poľsku poradenskú spoločnosť pre vydavateľov s názvom BOOK MARKETING RESEAR

CH (BMR). Jej hlavným cieľom je poskytovať vydavateľstvám vyčerpávajúce poradenské služby, najmä v oblasti manažmentu, organizácii výroby, predaja a v oblasti prieskumu trhu. V roku 2000 BMR vytvorila v Poľsku a vo východnej Európe prvú internetovú s

tránku pre vydavateľov Wasz Wirtualny Wydavca (Váš virtuálny vydavateľ), ktorá je určená a vytvorená špeciálne pre vydavateľov, distributérov, literárnych agentov, organizátorov knižných veľtrhov.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie