! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 168
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788081683947
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8168-394-7
  • Dátum vydania: 1. apríla 2016
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,29 kg

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Vanda Maráková

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.

Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).

Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
Pridať do Zoznamu želaní
Na sklade > 5Ks
13,40 €
12,73
  • Počet strán: 168
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788081683947
  • Jazyk: Slovak
  • ISBN: 978-80-8168-394-7
  • Dátum vydania: 1. apríla 2016
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,29 kg

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.

Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).

Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
menej

book

202 252 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0
Pridať do Zoznamu želaní
Sledovať produkt
Na sklade > 5Ks
13,40 €
12,73

Odporúčania