- Počet strán: 168
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788081683947
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8168-394-7
- Dátum vydania: 1. apríla 2016
- Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
- Hmotnosť: 0,29 kg
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu
Vanda Maráková
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.
Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).
Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).
Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
- Počet strán: 168
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788081683947
- Jazyk: Slovak
- ISBN: 978-80-8168-394-7
- Dátum vydania: 1. apríla 2016
- Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
- Hmotnosť: 0,29 kg
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.
Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).
Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.
202 252 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách