! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 350
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788089710072
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-89710-07-2
  • Dátum vydania: 14. októbra 2014
  • Vydavateľstvo : Sprint
  • Hmotnosť: 0,45 kg

Strategický marketing

Dagmar Lesáková

  • 5
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Pridať do Zoznamu želaní
Na sklade 1Ks
19,90 €
18,91
  • Počet strán: 350
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788089710072
  • Jazyk: Slovak
  • ISBN: 978-80-89710-07-2
  • Dátum vydania: 14. októbra 2014
  • Vydavateľstvo : Sprint
  • Hmotnosť: 0,45 kg

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
menej

book

202 470 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

5
Angelika Benkovicsová

Recenzia

  • 5 /5
  • Angelika Benkovicsová

Uzasna kniha

Pridať do Zoznamu želaní
Sledovať produkt
Na sklade 1Ks
19,90 €
18,91

Odporúčania