- Počet strán: 72
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788089535019
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89535-01-9
- Dátum vydania: 18. novembra 2013
- Vydavateľstvo : neuvedený
Deti trochu iné v školskej edukácii
Ján Hučík, Alena Hučíková
Aj napriek množstvu publikácii, kde autori spracúvajú problematiku porúch pozornosti a aktivity, špecifických porúch učenia, učitelia takýchto žiakov i naďalej často pociťujú bezradnosť, či málo pomoci a podpory od odborníkov v procese edukácie žiakov s vývinovými poruchami, ktorí sa vzdelávajú v bežných triedach základných a stredných škôl formou školského začlenenia - integrácie.
Škola je prostredím, kde žiak prežíva určité obdobie mimo rodiny. Škola a učitelia by preto mali vytvoriť prostredie, klímu, ktorá by pozitívne ovplyvňovala a uspokojovala špeciálne výchovnovzdelávacie potreby žiakov, sociálnu integráciu, vzdelávaciu aktivitu žiaka.
Táto publikácia je zameraná na prácu so žiakmi so špecifickými vývinovými poruchami (dys-poruchami, ADD a ADHD) a zásady v nej uvádzané môžu využívať učitelia všetkých stupňov vzdelávania. Stále v pedagogickej verejnosti pretrvávajú názory, že na kompenzáciu porúch v škole nie je až také dôležité a potrebné používať odlišné metódy práce pri ich edukácii, hodnotení a klasifikácii.
Škola je prostredím, kde žiak prežíva určité obdobie mimo rodiny. Škola a učitelia by preto mali vytvoriť prostredie, klímu, ktorá by pozitívne ovplyvňovala a uspokojovala špeciálne výchovnovzdelávacie potreby žiakov, sociálnu integráciu, vzdelávaciu aktivitu žiaka.
Táto publikácia je zameraná na prácu so žiakmi so špecifickými vývinovými poruchami (dys-poruchami, ADD a ADHD) a zásady v nej uvádzané môžu využívať učitelia všetkých stupňov vzdelávania. Stále v pedagogickej verejnosti pretrvávajú názory, že na kompenzáciu porúch v škole nie je až také dôležité a potrebné používať odlišné metódy práce pri ich edukácii, hodnotení a klasifikácii.
- Počet strán: 72
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788089535019
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89535-01-9
- Dátum vydania: 18. novembra 2013
- Vydavateľstvo : neuvedený
Aj napriek množstvu publikácii, kde autori spracúvajú problematiku porúch pozornosti a aktivity, špecifických porúch učenia, učitelia takýchto žiakov i naďalej často pociťujú bezradnosť, či málo pomoci a podpory od odborníkov v procese edukácie žiakov s vývinovými poruchami, ktorí sa vzdelávajú v bežných triedach základných a stredných škôl formou školského začlenenia - integrácie.
Škola je prostredím, kde žiak prežíva určité obdobie mimo rodiny. Škola a učitelia by preto mali vytvoriť prostredie, klímu, ktorá by pozitívne ovplyvňovala a uspokojovala špeciálne výchovnovzdelávacie potreby žiakov, sociálnu integráciu, vzdelávaciu aktivitu žiaka.
Táto publikácia je zameraná na prácu so žiakmi so špecifickými vývinovými poruchami (dys-poruchami, ADD a ADHD) a zásady v nej uvádzané môžu využívať učitelia všetkých stupňov vzdelávania. Stále v pedagogickej verejnosti pretrvávajú názory, že na kompenzáciu porúch v škole nie je až také dôležité a potrebné používať odlišné metódy práce pri ich edukácii, hodnotení a klasifikácii.
200 950 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách