Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Kassaei Amir, Blackwell Lewis: Epica Book 22
Počet strán: 400
Väzba: tvrdá
EAN: 9782884791076
Jazyk: anglický
Dátum vydania: 1. januára 2009
Vydavateľstvo: Ava Publishing
Epica Book 22 http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/e/p/epica-book-22.jpg ISBN:
0 5 0 0

Epica Book 22

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 46,95 
Bežná cena: 49,95 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: Epica Book 22: Europe's Best Advertising features more than 950 commercials, print ads, innovative media ideas, publications, internet sites, direct marketing operations, packaging design projects and integrated campaigns honoured in the 2008/09 Epica awards, Europe's premier creative awards show.

All the gold, silver and bronze winners are in the Epica Book, together with a good selection of other high-scoring entries.

Epica Book 22 is introduced by Amir Kassaei, Executive Creative Director of DDB Germany. It includes articles by Lewis Blackwell and Mark Tungate, author of Media Monoliths and Adland (Kolan Page), who also contributed the creative synopses.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie