Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Morgan Tony: Visual Merchandising
Počet strán: 208
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9781856695398
Jazyk: anglický
ISBN: 1856695395
Vydavateľstvo: Laurence King
Visual Merchandising http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/v/i/visual-merchandising.jpg ISBN:1856695395
0 5 0 0

Visual Merchandising

Autor: Morgan Tony

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 34,32 
Bežná cena: 36,51 €
Zľava 6%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of stores from fashion emporia to supermarkets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their tool kit, and information on the use of mannequins, the latest technology, how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior. Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and includinginvaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie