- Počet strán: 104
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097185350
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-971853-5-0
- Dátum vydania: 20. októbra 2015
- Vydavateľstvo : Zaostri na rodinu, o.z.
- Hmotnosť: 0,11 kg
Hyperaktívne a nepozorné dieťa v škole
Lívia Kvašná
Rozvíjanie vzťahových a sociálnych kompetencií je jedným z najdôležitejších cieľov a úspechov detstva, zvlášť u detí s poruchou pozornosti a aktivity (Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD), pre ktoré je daná oblasť problematickejšia.
Autorka v publikácii predstavuje preventívny program MOST, ktorého primárnym cieľom je rozvíjanie vybraných prejavov kognitívnych, emocionálnych a behaviorálnych aspektov sociálnych kompetencií u detí s diagnózou ADHD vo veku 9 až 11 rokov.
Publikácia je určená predovšetkým poradenským a školským psychológom, špeciálnym a liečebným pedagógom, sociálnym pracovníkom a vychovávateľom, ktorí sa každodenne podieľajú na vzdelávacom a výchovnom procese detí s ADHD.
Autorka v publikácii predstavuje preventívny program MOST, ktorého primárnym cieľom je rozvíjanie vybraných prejavov kognitívnych, emocionálnych a behaviorálnych aspektov sociálnych kompetencií u detí s diagnózou ADHD vo veku 9 až 11 rokov.
Publikácia je určená predovšetkým poradenským a školským psychológom, špeciálnym a liečebným pedagógom, sociálnym pracovníkom a vychovávateľom, ktorí sa každodenne podieľajú na vzdelávacom a výchovnom procese detí s ADHD.
- Počet strán: 104
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097185350
- Jazyk: Slovak
- ISBN: 978-80-971853-5-0
- Dátum vydania: 20. októbra 2015
- Vydavateľstvo : Zaostri na rodinu, o.z.
- Hmotnosť: 0,11 kg
Rozvíjanie vzťahových a sociálnych kompetencií je jedným z najdôležitejších cieľov a úspechov detstva, zvlášť u detí s poruchou pozornosti a aktivity (Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD), pre ktoré je daná oblasť problematickejšia.
Autorka v publikácii predstavuje preventívny program MOST, ktorého primárnym cieľom je rozvíjanie vybraných prejavov kognitívnych, emocionálnych a behaviorálnych aspektov sociálnych kompetencií u detí s diagnózou ADHD vo veku 9 až 11 rokov.
Publikácia je určená predovšetkým poradenským a školským psychológom, špeciálnym a liečebným pedagógom, sociálnym pracovníkom a vychovávateľom, ktorí sa každodenne podieľajú na vzdelávacom a výchovnom procese detí s ADHD.
200 836 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách