Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku

Ako nakupovať

Potrebujete s niečím pomôcť? Máte otázky, na ktoré ste tu nenašli odpoveď? Kontaktujte nás:

[email protected]

Prečo Pantarhei.sk?

Panta Rhei je najväčšia sieť kníhkupectiev na Slovensku s vyše 20-ročnou tradíciou predaja kníh na slovenskom trhu. Naše dlhoročné skúsenosti s prácou s knihami využívame aj na e-shope. Medzí výhody nakupovania na Pantarhei.sk je napríklad poštovné zadarmo, ktoré poskytujeme už od objednávky nad 35€. Pripravujeme pravidelné akcie na vybrané tituly z našej širokej ponuky. Na sklade máme 70.000 titulov, ktoré vieme okamžite poslať na vašu adresu.

Ako si spraviť objednávku?

Vyhľadanie knihy

Pokiaľ vás zaujíma určitá problematika, môžete knihu vyhľadať cez kategórie (detská literatúra, história, ...). Niektoré kategórie majú svoje podkategórie kvôli ľahšiemu nájdeniu a špecifikovaniu publikácie. Vo vybranej kategórii si následne môžete nájsť knihu, ktorá vás najviac zaujala. Pokiaľ viete presne o aký titul máte záujem, stačí, ak zadáte časť názvu, mena autora alebo EAN. Toto vyhľadávanie sa nachádza v pravej hornej časti.

Vloženie knihy do nákupného košíka

Knihu, ktorú si chcete zakúpiť, treba pred objednaním vložiť do nákupného košíka. Urobíte tak kliknutím na tlačidlo „ Do košíka“ pri danej knihe, alebo v detaile knihy. V pravej časti sa zobrazuje stav nákupného košíka (počet kníh a cena). Do košíka môžete pridať viacero titulov, ktoré si chcete kúpiť. V prípade, že ste do košíka pridali titul omylom, prejdite na nákupný košík (klikom na „Váš košík“). Tu môžete titul odstrániť. Ak máte záujem o väčšie množstvo kusov danej publikácie, môžete tu zadať presný počet, čo Vám uľahčí nákup.

Objednávka

Po vložení všetkých titulov do košíka, ktoré si chcete kúpiť, prejdite na "K pokladni". Ak ste u nás už nakupovali vyplňte mailovú adresu a heslo. Ak u nás nakupujete prvýkrát vyplňte registračné údaje. S každým ďalším nákupom nemusíte údaje znova zadávať a navyše si môžete sledovať stav vašej objednávky kedykoľvek potrebujete vo vašom profile. Zároveň sa Vám tu zobrazí aj faktúra k Objednávke. Ak adresa dodania nie je rovnaká ako fakturačná adresa, uveďte Vami požadovanú. Pred potvrdením objednávky je nutné zadať spôsob platby a spôsob doručenia. Nasleduje súhlas s obchodnými podmienkami a potvrdenie objednávky stlačením tlačidla "Objednať". V prípade platby cez e-banking/platby kartou, je túto platbu potrebné zrealizovať ihneď. Týmto je Vaša objednávka ukončená a my Vám ju pripravíme na vyexpedovanie. Pre všetok tovar platí cena, ktorá je zobrazená na stránke Panta Rhei v čase objednania tovaru.

Cookies

Pre správne fungovanie stránky je potrebné mať v prehliadači zapnuté cookies. Cookies sú malé bloky dát, ktoré môžu byť uložené do Vášho prehliadača, keď navštívite webovú stránku. Tieto sú potom poskytnuté danej webovej stránke pri jej ďalšej návšteve. Používanie internetového obchodu Panta Rhei vyžaduje povolenie cookies, pretože nám umožňujú identifikovať používateľa. Bez cookies by nebolo možné správne fungovanie nákupného košíka, objednávok a ani prihlásenie registrovaného používateľa. V žiadnom prípade sa neukladajú informácie o osobných údajoch a údaje ohľadom elektronického bankovníctva.

Akými spôsobmi môžem objednávku zaplatiť?

Pre všetok tovar platí cena, ktorá je zobrazená na stránke Panta Rhei v čase objednávania tovaru. Na e-shope Panta Rhei si pri objednávke tovaru môžete vybrať z nasledovných spôsobov platby:

CardPay

Je najrýchlejší a najrozšírenejší spôsob platby kreditnou alebo debetnou kartou (VISA Electron, VISA, Maestro, Master Card, Diners Club) akejkoľvek banky prostredníctvom zabezpečeného virtuálneho POS terminálu Tatra Banky. Princíp fungovania je obdobný ako pri Internet bankingu, avšak na stránke virtuálneho POS terminálu Tatra Banky nie je potrebné sa registrovať a ani prihlasovať. Pre realizáciu platby sa zadávajú údaje z platobnej karty. Pre úspešnú realizáciu platby je potrebné mať na platobnej karte povolenú službu platby cez Internet. Platba prebieha priamo na stránke banky so štandardným bezpečnostným zabezpečením. Preto spoločnosť Panta Rhei nemá prístup k žiadnym údajom o Vašom čísle účtu. Po dokončení platby na stránke banky dôjde k automatickému presmerovaniu späť na stránku e-shopu pantarhei.sk kde zároveň dostanete informáciu či Vaša platba bola úspešná. Viac informácií o platbe kartou nájdete tu na stránke Tatrabanky.

Internet banking

Platba prostredníctvom elektronického bankovníctva cez internet. Platba prebieha okamžite. Pre využitie spôsobu platby prostredníctvom Internet bankingu je potrebné mať zriadený účet a aktivovanú službu Internet banking v jednej nami podporovanej banke (Tatra Banka, VÚB, Slovenská sporiteľňa, Sberbank alebo Poštová banka). Po odsúhlasení obchodných podmienok a po potvrdeni objednávky pomocou tl. "Objednať" budete presmerovaní na stránku vybranej banky, kde je potrebné sa prihlásiť pomocou svojich prihlasovacích údajov. Všetky údaje k platbe budú predvyplnené a Vy len potvrdíte platbu. Platba prebieha na stránke banky so štandardným bezpečnostným zabezpečením. Preto spoločnosť Panta Rhei nemá prístup k žiadnym Vašim údajom. Po dokočení platby na stránke banky je potrebné počkať kým nedôjde k automatickému presmerovaniu späť na stránku e-shopu pantarhei.sk. Až v tomto kroku dostávame z banky notifikáciu či platba bola úspešná.

Pre bližšie informácie kontaktujte nás alebo svoju banku.

Platba prevodom

Platbu môžete realizovať na základe mailu Potvrdenie o prijatí objednávky, ktorý bude doručený na Vašu emailovú adresu jedným zo spôsobov:
1. prevodom na jeden z účtov uvedených v emaile.
2. vkladom na jeden z účtov uvedených v emaile.

Ako variabilný symbol pri platbe prevodom je potrebné vždy uviesť číslo Vašej objednávky.

Dobierka

Objednávku Vám pošleme Vami preferovaným spôsobom (Poštový kuriér, GLS kuriér, Balík na poštu) na Vami zvolenú dodaciu adresu. Za objednávku platíte až pri preberaní tovaru.

Priama platba

Pri objednávke na osobný odber si môžete vybrať platbu priamo pri prevzatí objednávky na predajni. Okrem hotovosti a bežnej platobnej karty môžete úhradu realizovať aj darčekovými poukážkami Panta Rhei, Benefit Plus, Ticket Compliments vrátane eTicket, Ticket Energy, Ticket Multi, Doxx Plus, Cadhoc, Chéque Dejeuner, Váš Relax/Vaša Slovensko. Pri platbe poukážkami musí byť hodnota poukážky rovnaká alebo nižšia ako je hodnota internetovej objednávky. Z darčekovej poukážky nevydávame.

Koľko bude trvať vybavenie mojej objednávky?

Dodacie lehoty sa líšia v závislosti od dostupnosti daného titulu na e-shope. Dostupnosti môžu byť nasledovné:

Na sklade titul máme na sklade e-shopu a posielame ihneď
Predpredaj pri titule uvádzame orientačný dátum vydania, ihneď po vyjdení vám titul posielame
U dodávateľa titul je na sklade u dodávateľa a dodanie môže trvať 5-21 pracovných dní
Vypredané titul nemáme na sklade nemáme ani informáciu, kedy bude dotlač
Dotlač na uvedený titul je plánovaná dotlač a posielame ho ihneď po vyjdení
Na otázku titul momentálne nemáme na sklade, informáciu o dostupnosti dostanete na [email protected].sk

V prípade, že zistíme, že tovar z objednávky je nedostupný aj napriek tomu, že dodávateľ nám poskytol inú informáciu o dostupnosti, ihneď informujeme zákazníka a ponúkame možnosť rozdeliť alebo zrušiť objednávku. Ak bola objednávka uhradená, vraciame peniaze za vypredaný titul zákazníkovi.

Ku každej dostupnosti je potrebné pripočítať ešte dodaciu lehotu Vami zvoleného spôsobu doručenia:

Dodacia lehota pre GLS 1 pracovný deň
Dodacia lehota pre Slovenskú poštu 1 pracovný deň
Dodacia lehota pre osobný odber 1 pracovný deň

Ako môžem reklamovať alebo vrátiť svoju objednávku?

Na tovar u nás objednaný platí zákonom stanovená záruka 24 mesiacov. Táto záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Opodstatnené dôvody reklamácie:
1. Prijali ste tovar, ktorý je poškodený (v tomto prípade nás kontaktujte do 48 hodín od prevzatia tovaru, inak vaša reklamácia nemusí byť uznaná).
2. Prijali ste tovar, ktorý nie je kompletný. Neprišli napríklad všetky tituly z objednávky? Najprv sa uistite, či Vaša objednávka nebola rozdelená na 2 balíky s rôznymi časmi doručenia. Ak došlo k chybe, kontaktujte nás do 48 hodín od obdržania zásielky, inak vaša reklamácia nemusí byť uznaná.
3. Prijali ste iný tovar.

Kompletný reklamačný poriadok nájdete tu.

Snažíme sa robiť všetko pre to, aby ste boli s nákupom spokojní. V prípade akýchkoľvek otázok a nedostatkov, prosím, kontaktujte nás e-mailom [email protected]

Postup reklamácie

V prípade, že chcete tovar reklamovať, môžte tak spraviť na ktorejkoľvek z našich predajní alebo poslať reklamovaný tovar na e-shop:
1. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť do jednej z našich predajní je treba vyplniť príslušné tlačivo (doc, pdf) a nechať ho spolu s reklamovaným tovarom v danej predajni. Ak sa jedná o reklamáciu objednávky na osobný odber, ktorá bola uhradená na predajni, je potrebné priložiť aj pokladničný blok.
2. Reklamovaný tovar nám môžete poslať aj na našu adresu: Panta Rhei, s.r.o., E-shop, Bajkalskú 4, 821 08 Bratislava, spolu s vyplneným reklamačným tlačivom (doc, pdf), nie však dobierkou.

O reklamácii nás vopred informujte na e-mailovú adresu [email protected], kde zaregistrujeme Vašu reklamáciu. Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O ďalších krokoch Vás budeme informovať. V prípade, že uznáme reklamáciu, tovar Vám vymeníme (kus za kus) alebo Vám vrátime peniaze.

Vrátenie tovaru

V zmysle zákona 102/2014 Z.z. máte možnosť zakúpený tovar v Panta Rhei vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Vrátenie po tomto termíne nebude akceptované. Odstúpenie od zmluvy musí prebehnúť preukázateľným spôsobom (písomne alebo e-mailom). Na odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné použiť tento formulár (doc, pdf). 

Tovar je možné vrátiť nasledujúcim spôsobom:

- zásielku spolu s formulárom zašlite doporučene ako balík na našu adresu: Panta Rhei, s.r.o., E-shop, Bajkalská 4, 821 08 Bratislava. Priložte aj kópiu dodacieho listu, ktorý ste od nás prijali. Tovar zaslaný dobierkou nepreberáme. 

- objednávku na osobný odber, ktorú ste prebrali a platili na predajni je potrebné vrátiť osobne na ktorejkoľvek z našich predajní s pokladničným bločkom, následne vám budú vrátené peniaze

- objednávku na osobný odber s platbou vopred je možné vrátiť na predajni spolu s dodacím listom a vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo zaslať doporučene na našu adresu: Panta Rhei, s.r.o., E-shop, Bajkalská 4, 821 08 Bratislava. Peniaze Vám vrátime do 15 dní prevodom na účet. Poštovné a ostatné poplatky nevraciame.

Vrátenie tovaru nie je akceptované v týchto prípadoch:

1. Tovar má známky používania.
2. Tovar je mechanicky poškodený (zákazníkom, alebo živelnými pohromami).
3. CD, DVD, počítačový softvér, puzzle a iné predávané v ochrannom obale, ak bol tento tovar už rozbalený.
4. Ide o tovar, ktorý bol dodaný na špeciálnu objednávku.

V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tovar zákazníkovi späť vrátený na náklady zákazníka.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

V prípade, že si prajete zrušiť objednávku, ktorá ešte nebola zrealizovaná, kontaktujte nás prosím na [email protected] a uveďte aj číslo Vašej objednávky. Ak ste za objednávku zaplatili, uveďte prosím číslo účtu, na ktoré Vám vrátime do 15 dní peniaze. Rovnaké termíny a spôsoby vrátenia peňazí platia v prípade zrušenia objednávky, alebo časti objednávky z našej strany (vyhradzujeme si právo stornovať Vašu objednávku – napr. v dôsledku nemožnosti získania Vami objednaného titulu, o čom Vás budeme ihneď informovať telefonicky, alebo e-mailom).

Aké zľavy poskytujete?

Každý titul na e-shope Panta Rhei je zľavnený o 5% až 80% voči našim kamenným predajniam. Výška zľavy je uvedená pri každom titule. Okrem štandardnej zľavy poskytujeme akcie akcie na vybrané tituly, ktoré sú zväčša časovo obmedzené alebo platia do vypredania zásob.

Zľavy na tituloch, ktoré kupujete, sú platné v čase objednania a to napriek tomu, že sa medzičasom výška zľavy mohla zmeniť. V kníhkupectvách Panta Rhei nemusia platiť e-shopové ceny ani akcie.

Ako chránite moje osobné údaje?

Pre potreby uskutočnenia objednávky a odosielania tovaru zákazníkovi, pracuje Panta Rhei s niektorými osobnými údajmi zákazníkov (podľa Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov) Ide o údaje ako meno, priezvisko, bydlisko, doručovacia adresa, e-mail, telefónne číslo, cookies a v prípade firmy je to IČO, DIČ, IČ DPH. Takto získané osobné údaje chránime v našich databázach pred ďalším šírením, poškodením, stratou a zneužitím. Vybrané údaje môžete kedykoľvek prezerať a zmeniť po prihlásení sa na e-shop Panta Rhei. V prípade, že chcete svoje konto úplne zrušiť, prosíme, kontaktujte nás e-mailom na: [email protected].

Ako zaregistrovaný zákazník zároveň potvrdzujete, že spoločnosť Panta Rhei ako predávajúci bude za účelom uzavretia a plnenia kúpnej zmluvy spracúvať vaše osobné údaje bez vášho súhlasu ako dotknutej osoby, a to v rozsahu potrebnom na uskutočnenie nákupu v internetovom e-shope Panta Rhei. Deje sa to bez ohľadu na to, či registráciu vytvoríte prostredníctvom formulára na stránke alebo prostredníctvom prihlásenia kontom na facebooku alebo googlu. Ide o spracúvanie vašich osobných údajov nevyhnutných na vybavenie objednávky, dodanie tovaru a plnenie kúpnej zmluvy, v ktorej vystupujete ako jedna zo zmluvných strán. Pokiaľ sa tak rozhodnete, môžete nám udeliť súhlas so zasielaním noviniek a akcii formou emailu alebo sms správ. Súhlas je možné udeliť v registračnom formulári, počas vypĺňania vašich osobných údajov pri vytváraní objednávky bez registrácie alebo prostredníctvom funkcie na hlavnej stránke. Odobrať daný súhlas môžete:

  • vo svojom profile ak ste zaregistrovaný
  • prostredníctvom tlačidla ohlásenia na konci každého doručeného mailu s novinkami
  • prostredníctvom žiadosti odoslanej na [email protected]

Pre správne fungovanie stránky je potrebné mať v prehliadači zapnuté cookies. Cookies sú malé bloky dát, ktoré môžu byť uložené do Vášho prehliadača, keď navštívite webovú stránku. Tieto sú potom poskytnuté danej webovej stránke pri jej ďalšej návšteve. Používanie internetového obchodu Panta Rhei vyžaduje povolenie cookies, pretože nám umožňujú identifikovať používateľa. Bez cookies by nebolo možné správne fungovanie nákupného košíka, objednávok a ani prihlásenie registrovaného používateľa.. Na stránke Panta Rhei existujú dočasné a trvalé cookies. Dočasné cookies pracujú s dátami slúžiacimi na zabezpečenie a identifikovanie spojenia medzi obchodom Panta Rhei a používateľovým počítačom počas jednej návštevy (najmä rozlíšenie či ide o mobilné zariadenie alebo počítač) a následne po odchode zo stránky sú automaticky zmazané. Trvalé cookies zostávajú v počítači pokým neuplynie ich platnosť alebo pokým ich nevymaže samotný užívateľ (identifikovanie prihlásenia používateľa, používaný jazyk, predvyplnenie formulárov, možnosť sledovať individuálne preferencie zákazníka). Každý používateľ má možnosť odstrániť súbory cookies, čo však môže ovplyvniť správne fungovanie stránky.

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nešírime a neposkytujeme tretím stranám, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, a to v rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru. Ďalej spolupracujeme so spoločnosťami, poskytujúcimi marketing, komunikáciu a predaj, ktoré nesmú použiť Vaše osobné údaje na iné účely, než je podnikanie so spoločnosťou Panta Rhei.

V súvislosti so spracúvaním vašich osobných údajov sa predpokladá podľa §13 ods. 1 písm. b) a f) Zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov, že údaje budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám pre účely nevyhnutné na plnenie zmluvy (objednávky) a rovnako pre účely oprávnených záujmov prevádzkovateľa (vytváranie profilov zákazníka):

  • Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124,
  • GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942,
  • Exponea, s.r.o., so sídlom Twin City B, Mlynské Nivy 12, 821 09 Bratislava, IČO: 50 017 560,
  • ZUTOM s.r.o., Záhradnícka 74, Bratislava, IČO:35740019
  • Google Ireland Limited , Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írsko
  • KVADOS

Ak príslušný právny predpis nestanoví inú dobu uchovávania, budú Vaše údaje uchovávané po dobu 5 rokov od ich poskytnutia alebo posledného nákupu.

Panta Rhei nemá prístup k Vašim bankovým údajom ako aj iným údajom potrebným pre pohyb s financiami. Všetky platby elektronického bankovníctva sú realizované bankou, ktorá nás informuje iba o úspešnosti/neúspešnosti realizovania platby. Nemáme žiadne informácie o Vašich prihlasovacích údajoch, zostatku na účte atď.

Ďalej má kupujúci práva podľa zákona č. 18/2018 Z.z., v znení neskorších predpisov:

  • právo na prístup k osobným údajom, ktoré sa jej týkajú,
  • právo na opravu nesprávnych osobných údajov, ktoré sa jej týkajú,
  • právo výmaz osobných údajov, ktoré sa jej týkajú,
  • právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
  • právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka,
  • právo na prenosnosť osobných údajov,
  • právo kedykoľvek odvolať svoj udelený súhlas na spracúvanie osobných údajov
  • práve podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov
  • prípadnom využívaní profilovania a automatického rozhodovania a práve namietať

Všeobecné obchodné podmienky - Ochrana osobných údajov

Darčekové poukážky Panta Rhei

Darčekové poukážky Panta Rhei v hodnote 10, 20 a 30 EUR si môžete zakúpiť na ktorejkoľvek z našich predajní. Ako platidlo sa dajú uplatniť do dátumu vyznačeného na poukážke na ktorejkoľvek z uvedených predajní. Darčekové poukážky sa dajú uplatniť aj na zaplatenie eshopovej objednávky na osobný odber. Pri platbe poukážkami je potrebné, aby hodnota poukážky bola rovnaká alebo nižšia ako je hodnota internetovej objednávky. Z darčekovej poukážky nevydávame.