! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Katarína Chomová

autor

Ako posilniť IMUNITU + Recepty


Je pravdepodobné, že váš imunitný systém odvádza výbornú prácu pri ochrane vášho zdravia, ale občas zlyhá, choroboplodný zárodok úspešne napadne váš organizmus a vy ochoriete. Je možné do tohto procesu zasiahnuť a posilniť váš imunitný systém? Pomôže, ak zlepšíte svoje stravovacie návyky? Treba cvičiť? Máte užívať určité vitamíny alebo bylinné prípravky? Či urobiť iné zmeny v životnom štýle v nádeji, že vyvoláte takmer dokonalú imunitnú odpoveď? Pri narodení dostaneme od osudu kocky, to ovplyvniť nevieme, ale akú stavbu z týchto kociek postavíme to vo veľkej miere závisí len a len od nás. MUDr. Martin Lešťan, imunoalergiológ Ako na to, sa dozviete práve v tejto knihe! + viac ako 60 zdravých receptov
Na sklade 3Ks
17,21 € 18,50 €

Udržateľný marketing


Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho blogu, marketingu na facebooku či instagrame až po príručky pre influencerov, ako na svoje siete prilákať čo najviac followerov. Spojenie udržateľnosti a marketingu je však pre mnohých abstraktnejšia a zároveň komplikovanejšia téma. Vyžaduje si multidisciplinárny prístup a jej pochopenie v plnej komplexnosti. Poukazuje totiž na nevyhnutnosť transformovať konvenčný marketing, a to nie len zo strany firiem, spotrebiteľa či vzdelávania, ale aj v rámci celej spoločnosti, hospodárstva a ekonomického myslenia. Kniha Udržateľný marketing hľadá odpovede na otázky: – Ktoré megatrendy ovplyvňujú marketing v 21. storočí? – Prečo potrebujeme kritickú reflexiu základných predpokladov marketingu, noriem a hodnôt a ktorým smerom sa marketing uberá? – Prečo a ako nastáva posun zameriania spotrebiteľa na nákup k zvažovaniu spotreby ako holistického procesu? – Ako nastaviť marketingovú stratégiu reflektujúcu ekologické a sociálne problémy? – Ako pochopiť sociálno – ekologické vplyvy produktov na mikroúrovni? – Aké marketingové nástroje môžu použiť firmy na podporu udržateľnosti? – Aká je budúcnosť udržateľného marketingu?
Na stiahnutie
13,30 €

Talentway & Problem-based Learning


Lektori, mentori a kouči potrebujú didaktickú podporu pre moderné interaktívne metódy výučby, pre rozvoj osobnosti a osobnostný rast. Zhrnuli sme empirické poznatky pri zavádzaní duálneho vzdelávania na vysokej škole (Ekonomická univerzita v Bratislave). Vypracovali sme špecifický nástroj na rozvoj a hodnotenie schopností študentov v príprave na absolventské pracovné pozície. Poznatky sme aplikovali do súhrnnej metodiky pre projektovú výučbu metódou PBL project-based learning.
Na stiahnutie
12,90 €