Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Doručenie zadarmo na nákupy od 25€

Jim Collins

List.php:/getLoadedProductCollection 11 List.php:/getLoadedProductCollection 11
  • Autor: Jim Collins, Morten T. Hansen

    Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 29. mája 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Odošleme ihneď
    Bežná cena: 18,99 €
    Vaša cena: 3,00 
    Odošleme ihneď
    Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jerry Porras, Jim Collins

    Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 19. mája 2016
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Odošleme ihneď
    Bežná cena: 21,67 €
    Vaša cena: 20,59 
    Odošleme ihneď
    Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins

    Z dobrého skvelé

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 1. januára 2006
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Odošleme ihneď
    Bežná cena: 18,22 €
    Vaša cena: 17,31 
    Odošleme ihneď
    Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck. Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins

    Turning the Flywheel

    Vydavateľstvo: Random House
    Dátum vydania: 28. februára 2019
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    U dodávateľa, termín orientačný
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,30 
    U dodávateľa, termín orientačný
    The key to business success is not a single innovation or one plan. It is the act of turning the flywheel, slowly gaining momentum and eventually reaching a breakthrough. Building upon the flywheel concept introduced in his groundbreaking classic Good to Great, Jim Collins teaches readers how to create their own flywheel, how to accelerate the flywheel's … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins, Morten T. Hansen

    Great by Choice

    Vydavateľstvo: Cornerstone
    Dátum vydania: 13. októbra 2011
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Vypredané v e-shope
    Nedostupné
    Bežná cena: 18,50 €
    Vaša cena: 17,58 
    Nedostupné
    THE NEW QUESTION Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, buttressed by rigorous analysis and infused with engaging stories, Collins and his colleague, Morten Hansen, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins

    Good to Great - Why Some Companies Make the Leap...and Others Don´t

    Vydavateľstvo: Harper Collins Publishers
    Dátum vydania: 16. októbra 2001
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    U dodávateľa, termín orientačný
    Bežná cena: 34,91 €
    Vaša cena: 33,16 
    U dodávateľa, termín orientačný
    The Challenge Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the verybeginning. But what about the company that is not born with great DNA? How can good companies, mediocre companies, even bad companies achieve … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins, Morten T. Hansen

    Tudatosan kiváló

    Vydavateľstvo: HVG Kiadó
    Dátum vydania: 11. novembra 2019
    Jazyk: maďarský
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    U dodávateľa, termín orientačný
    Bežná cena: 15,81 €
    Vaša cena: 15,02 
    U dodávateľa, termín orientačný
    Vajon a kiemelkedő vállalatok nagyobb kockázatot vállalnak, mint a többiek? Mekkora a szerencse és az innováció szerepe a tartósan jó teljesítményben? Hogyan egyensúlyozhatunk fegyelmezettség és kreativitás között? Az üzleti életben már jó ideje gyorsan változó trendek, káoszt teremtő átalakulások, felforgató … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins

    Firmy, ktoré pretrvajú Built to last

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Vypredané v e-shope
    Nedostupné
    Bežná cena: 18,22 €
    Vaša cena: 17,31 
    Nedostupné
    Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)* a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný výskumný projekt … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins

    Good To Great

    Vydavateľstvo: Random House
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Vypredané v e-shope
    Nedostupné
    Bežná cena: 22,90 €
    Vaša cena: 21,76 
    Nedostupné
  • Autor: Jim Collins

    Good to Great and the Social Sectors

    Vydavateľstvo: Random House
    Dátum vydania: 1. januára 2007
    Dostupnosť: Vypredané v e-shope
    Nedostupné
    Bežná cena: 8,95 €
    Vaša cena: 8,50 
    Nedostupné
    'We must reject the idea - well-intentioned, but dead wrong - that the primary path to greatness in the social sectors is to become more like a business". ' So begins this astonishingly blunt and timely manifesto by leading business thinker Jim Collins. Rejecting the belief, common among politicians, that all would be well in society if only the public … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jim Collins

    Jak z dobré firmy udělat skvělou

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 10. júla 2020
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Odošleme ihneď
    Bežná cena: 19,48 €
    Vaša cena: 18,51 
    Odošleme ihneď
    Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků … Zobraziť viac info ►