
Jim Collins
List.php:/getLoadedProductCollection 12
List.php:/getLoadedProductCollection 12
-
Bežná cena: 18,99 €Vaša cena: 18,04 €Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo Zobraziť viac info ►
-
Autor: Jim Collins
Turning the Flywheel
Vydavateľstvo: Random House
Dátum vydania: 28. februára 2019
Jazyk: anglickýDostupnosť: Posielame do 5 až 21 dníBežná cena: 12,95 €Vaša cena: 12,30 €The key to business success is not a single innovation or one plan. It is the act of turning the flywheel, slowly gaining momentum and eventually reaching a breakthrough. Building upon the flywheel concept introduced in his groundbreaking classic Good to Great, Jim Collins teaches readers how to create their own flywheel, how to accelerate the flywheel's Zobraziť viac info ► -
Autor: Jim Collins, Morten T. Hansen
Great by Choice
Vydavateľstvo: Cornerstone
Dátum vydania: 13. októbra 2011
Jazyk: anglickýDostupnosť: Vypredané v e-shopeBežná cena: 18,50 €Vaša cena: 17,58 €THE NEW QUESTION Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, buttressed by rigorous analysis and infused with engaging stories, Collins and his colleague, Morten Hansen, Zobraziť viac info ► -
Bežná cena: 19,48 €Vaša cena: 18,51 €Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků Zobraziť viac info ►
-
Bežná cena: 15,81 €Vaša cena: 15,02 €Vajon a kiemelkedő vállalatok nagyobb kockázatot vállalnak, mint a többiek? Mekkora a szerencse és az innováció szerepe a tartósan jó teljesítményben? Hogyan egyensúlyozhatunk fegyelmezettség és kreativitás között? Az üzleti életben már jó ideje gyorsan változó trendek, káoszt teremtő átalakulások, felforgató Zobraziť viac info ►
-
Bežná cena: 21,67 €Vaša cena: 20,59 €Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Zobraziť viac info ►
-
Bežná cena: 18,22 €Vaša cena: 17,31 €Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)* a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný výskumný projekt Zobraziť viac info ►
-
Autor: Jim Collins
Z dobrého skvelé
Vydavateľstvo: Eastone Books
Dátum vydania: 1. januára 2006
Jazyk: slovenskýDostupnosť: Vypredané v e-shopeBežná cena: 18,22 €Vaša cena: 17,31 €Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck. Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných Zobraziť viac info ► -
Autor: Jim Collins
Beyond Entrepreneurship 2.0
Vydavateľstvo: Random House
Dátum vydania: 1. decembra 2020
Jazyk: anglickýDostupnosť: Vypredané v e-shopeBežná cena: 29,95 €Vaša cena: 28,45 €NEARLY THIRTY YEARS AGO, Stanford University faculty members Jim Collins and Bill Lazier showed you how to turn an entrepreneurial business into an enduring great company. Beyond Entrepreneurship became a leadership staple, particularly among small and early-stage companies. And while Collins would go on to write a series of famous bestsellers that Zobraziť viac info ► -
Autor: Jim Collins
Good to Great - Why Some Companies Make the Leap...and Others Don´t
Vydavateľstvo: Harper Collins Publishers
Dátum vydania: 16. októbra 2001
Jazyk: anglickýDostupnosť: Vypredané v e-shopeBežná cena: 34,91 €Vaša cena: 33,16 €The Challenge Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the verybeginning. But what about the company that is not born with great DNA? How can good companies, mediocre companies, even bad companies achieve Zobraziť viac info ► -
Autor: Jim Collins
Good To Great
Bežná cena: 22,90 €Vaša cena: 21,76 € -
Bežná cena: 8,95 €Vaša cena: 8,50 €'We must reject the idea - well-intentioned, but dead wrong - that the primary path to greatness in the social sectors is to become more like a business". ' So begins this astonishingly blunt and timely manifesto by leading business thinker Jim Collins. Rejecting the belief, common among politicians, that all would be well in society if only the public Zobraziť viac info ►