! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Peter Dorčák

autor

Marketing & e-business


Ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická komercia). Čo najzrozumiteľnejšou formou sa bude snažiť popísať obchodné príležitosti, ktoré prinášajú nové technológie dnešného virtuálneho sveta. Prečítanie tejto knihy Vám možno zaberie pár hodín Vášho času. Ale kto vie, možno Vás pripraví na veľmi úspešnú cestu životom s využitím elektronických služieb na finančných základoch. Tá chvíľa, ktorú čítaniu venujete, teda bude stáť za to. Súčasťou publikácie sú tipy na webové služby veľmi populárne vo svete v posledných rokoch. Tieto webové stránky sú veľmi vhodné pre podnikateľov, manažérov a zároveň pre všetkých aktívnych ľudí.
Vypredané
9,41 € 9,90 €

Marketingový odbytový kanál


Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
Vypredané
9,41 € 9,90 €

eMarketing


Táto kniha Vám pomôže porozumieť svetu internetového marketingu. Objasní Vám tradičné a aj nové formy eMarketingovej komunikácie. Vďaka tejto knihe sa ľahko zorientujete v záplave súčasných komunikačných kanálov z prostredia Internetu. Okrem iného sa dozviete aj niečo o elektronickom obchodovaní, o jednotlivých obchodných modeloch a o dopade elektronických obchodov na marketing.
Vypredané
9,41 € 9,90 €

Lacná kniha Marketingový odbytový kanál (-90%)


Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
Vypredané
0,99 € 9,90 €

dostupné aj ako: