Slavomír Lesňák
autor
Hravá etika 8 PZ
Pracovný zošit je zameraný na osvojenie základných postojov, ktoré podmieňujú medziľudské vzťahy, nadobudnutie spôsobilosti na poznávanie, pozitívne hodnotenie seba aj druhých a schopnosti kultivovane diskutovať. Prednosťou pracovného zošita sú aktivizačné úlohy, ktoré je možné využívať pri individuálnej alebo i skupinovej práci, ako aj metódy reflexívne, samoreflexívne a diskusné. Rolové hry dávajú žiakom priestor na individuálnu prácu, na vlastné formovanie názoru, jeho formuláciu a vyjadrenie ústnou i písomnou formou.
Hravá občianska náuka 6 PZ
"Pracovný zošit má ambíciu napomôcť žiakom s rozvojom sociálneho a občianskeho vedomia, so zlepšenímorientácie v sociálnom prostredí v bežných situáciách, priblížiť ich k právnym informáciám o rodine, obci, občianstve. Učivo je štruktúrované od rodiny žiaka, k jeho príbuzenstvu, susedstvu, k triede, škole, obci,
regiónu, Slovensku, k Európskej únii a svetu."
Hravá Občianska náuka 7 PZ
Pracovný zošit je zameraný na osvojenie základných vedomostí, zručností a spôsobilostí z oblasti štátu a práva, ktoré umožňujú žiakom orientovať sa v sociálnom prostredí, pomáhajú im v procese socializácie, učia ich demokraticky myslieť a konať, poznať svoje práva a povinnosti, vedú ich k aktívnej občianskej angažovanosti a kritickému mysleniu.
Hravá Etika 9 - Pracovný zošit pre 9. ročník ZŠ
Pracovný zošit je zameraný na osvojenie základných postojov, ktoré podmieňujú medziľudské vzťahy, nadobudnutie spôsobilosti na poznávanie, pozitívne hodnotenie seba aj druhých a schopnosti kultivovane diskutovať. Prednosťou pracovného zošita sú aktivizačné úlohy, ktoré je možné využívať pri individuálnej alebo i skupinovej práci, ako aj metódy reflexívne, samoreflexívne a diskusné. Rolové hry dávajú žiakom priestor na individuálnu prácu, na vlastné formovanie názoru, jeho formuláciu a vyjadrenie ústnou i písomnou formou.