Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 497 miestach na Slovensku
Richard L. Brandt: Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin

Počet strán: 163

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788081091407

Jazyk: slovenský

ISBN: 80-8109-140-7

Dátum vydania: 1. januára 2010

Číslo vydania: 1

Rok vydania originálu: 201010

Vydavateľstvo:  Eastone Books

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 2 cm x 14,5 cm x 20,5 cm

Hmotnosť: 0,27 kg

Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 2,00 
Bežná cena: 4,99 €
Zľava 60%
Akcia platí už len 25 dní.
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

Larry Page a Sergey Brin – zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie. Ich spôsob vnímania internetu ovplyvnil životy stoviek miliónov ľudí na celej zemeguli. Vytvorili firmu, o ktorej sa mnohí domnievajú, že patrí medzi potenciálne najnebezpečnejšie na svete, pretože zhromažďuje nevídané množstvo údajov a informácií, ktoré využíva pre vlastný rozmach a prípadne by s nimi mohla aj obchodovať. Ale kde je pravda? Máme sa firmy Google báť, alebo ju podporovať? Dá sa idealizmus skombinovať s biznisom? Kto sú Brin a Page, čo ich motivuje a kam smeruje ich podnikanie? Kniha je pokusom o nachádzanie objektívnych odpovedí na tieto a mnohé ďalšie zaujímavé otázky.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie