Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Steven Heller: Mid-Century Ads

Počet strán: 720

Väzba: tvrdá

EAN: 9783836556323

Jazyk: anglický, francúzsky, nemecký

ISBN: 9783836556323

Dátum vydania: 9. apríla 2015

Vydavateľstvo:  Taschen

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 4,1 cm x 14 cm x 19,5 cm

Hmotnosť: 1,23 kg

Mid-Century Ads

Autor: Steven Heller

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope

Dodanie do kníhkupectva na osobný odber žiaľ nie je možné.
Cena v e-shope: 17,05 
Bežná cena: 17,95 €
Zľava 5%
Rezervácia v kníhkupectve

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the "Big Idea. " From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era. Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of mid-century marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.

Odporúčame tieto knihy