- Počet strán: 83
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788080781903
- Jazyk: slovenský
- Pôvodný názov: Retail banking
- Dátum vydania: 1. marca 2000
- Vydavateľstvo : Eurounion
Retail-Banking
J. Belás
Monografia Retail banking analyzuje teoretické, metodologické a manažérske aspekty rozvoja bankovníctva pre individuálnych klientov a prezentuje vybrané poznatky z praktickej činnosti obchodných bánk v integrujúcom sa európskom bankovom priestore. Na základe analýzy finančného, obchodného a organizačného modelu retailovej banky sú spracované východiská pre manažérske prístupy komerčných bánk v oblasti retail bankingu. Publikácia venuje pozornosť problematike skúmania spokojnosti a ziskovosti klienta, marketingovému mixu a predajným technikám. Súčasťou publikácie je aj prezentácia názorov na budúci vývoj retail bankingu. Monografia je určená odbornej verejnosti, zamestnancom komerčných bánk a študentom vysokých škôl s ekonomickým zameraním.
- Počet strán: 83
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788080781903
- Jazyk: slovenský
- Pôvodný názov: Retail banking
- Dátum vydania: 1. marca 2000
- Vydavateľstvo : Eurounion
Monografia Retail banking analyzuje teoretické, metodologické a manažérske aspekty rozvoja bankovníctva pre individuálnych klientov a prezentuje vybrané poznatky z praktickej činnosti obchodných bánk v integrujúcom sa európskom bankovom priestore. Na základe analýzy finančného, obchodného a organizačného modelu retailovej banky sú spracované východiská pre manažérske prístupy komerčných bánk v oblasti retail bankingu. Publikácia venuje pozornosť problematike skúmania spokojnosti a ziskovosti klienta, marketingovému mixu a predajným technikám. Súčasťou publikácie je aj prezentácia názorov na budúci vývoj retail bankingu. Monografia je určená odbornej verejnosti, zamestnancom komerčných bánk a študentom vysokých škôl s ekonomickým zameraním.
200 078 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách