Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Osobný odber už na 674 miestach na Slovensku
Anna Remišová: Súčasné trendy podnikateľskej etiky

Počet strán: 260

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788081682131

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8168-213-1

Dátum vydania: 1. augusta 2015

Vydavateľstvo:  Wolters Kluwer

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,55 kg

Súčasné trendy podnikateľskej etiky

Autor: Anna Remišová

Dostupnosť:
Na sklade
Doručíme do Vianoc
Cena v e-shope: 4,13 
Bežná cena: 4,35 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie kuriérom zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe.

Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie

Naposledy ste videli

Darujte knihy!

Zabudnite na elektroniku.
Tipy na darčeky →

×