Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt: SuperFreakonomics 2. vydanie
Počet strán: 288
Väzba: tvrdá
EAN: 9788081591655
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8159-165-5
Dátum vydania: 12. februára 2015
Číslo vydania: 2
Vydavateľstvo: Premedia
Hmotnosť: 0,64 kg

SuperFreakonomics 2. vydanie

Nezaručujeme dodanie do Vianoc

Dostupnosť:
U dodávateľa
Naša cena: 12,69 
Bežná cena: 13,50 €
Zľava 6%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Po úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Autori stavajú na hlavu bežné predstavy a opäť to robia zábavne, bez ohľadu na to, či sa zaoberajú tým, prečo tak klesli ceny orálneho sexu, alebo hľadajú riešenie globálneho otepľovania.

SuperFreakonomics: Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov

- Prečo by si mal samovražedný terorista kúpiť životnú poistku?

- Ako rozlíšiť dobrého lekára od zlého?

- Čo majú prostitútky spoločné so Santa Clausom?

- Môže jedenie kengúr zachrániť planétu?

Odpovede nájdete v SuperFreakonomics, kde si autori pokračovania svetového bestselleru opäť kladú nezvyčajné otázky. Knihy ekonóma Stevena D. Levitta a novinára Stephena J. Dubnera sú skrížením prenikavého uvažovania a veľkého rozprávačského talentu.

Autorská metóda sa nezmenila, tentoraz sa popri každodenných problémoch venujú aj otázkam s oveľa širším dosahom. Ukazujú, že aj tie najväčšie svetové problémy sa dajú eliminovať bez obrovských investícii, najmä ak sa uplatní tvorivé myslenie a inovácie.

Opäť píšu o netradičných témach, vrátane krvilačných slonov a bezzubých žralokov, spôsoboch ako oddialiť smrť, dobre zarobiť na vlastnom tele či skrotiť hurikány. Prekvapujúce ekonomické paralely nachádzajú medzi životom luxusných prostitútok a realitnými maklérmi, skúmajú dopad televízie na ľudské správanie a na záver v kapitole o mikroekonómii uvažujú nad štúdiou, podľa ktorej by sa mohli opice naučiť zaobchádzať s peniazmi tak ako ľudia. A ak sa pozriete na priebeh ekonomickej krízy, tak možno aj lepšie.

“Pútavé, politicky nekorektné a opojné ako veľký dúšok tequilly. ”

The Times

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie