Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Na sklade máme až 50 000 kníh.
Tituly skladom doručíme do Vianoc.
Kolektív autorov: Služby, z ktorých padnete na zadok
Počet strán: 272
Väzba: tvrdá
EAN: 9788089482955
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-89482-95-5
Dátum vydania: 10. septembra 2013
Číslo vydania: 1
Vydavateľstvo:  Motýľ
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 2,7 cm x 14 cm x 20,7 cm
Hmotnosť: 0,35 kg

Služby, z ktorých padnete na zadok

Dostupnosť:
Na sklade
Doručíme do Vianoc
Naša cena: 10,58 
Bežná cena: 10,90 €
Zľava 3%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.

Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.

Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete:

• Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom.

• Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac.

PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance, Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších. Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich webových stránkach www. socksoff. com.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie