Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Mikuláš Sedlák: Základy manažmentu , 2. vydanie
Počet strán: 330
Väzba: tvrdá
EAN: 9788080784553
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8078-455-3
Dátum vydania: 13. júna 2012
Číslo vydania: 2
Rok vydania originálu: 2008
Vydavateľstvo:  Iura Edition
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 2,1 cm x 15,5 cm x 22,8 cm
Hmotnosť: 0,53 kg

Základy manažmentu , 2. vydanie

Dostupnosť:
Posielame do 3 dní
Naša cena: 8,26 
Bežná cena: 8,69 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri. Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredobodom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie