Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

MRAZIVÉ ZĽAVY - AŽ 70% NA STOVKY KNÍH

Marketing, reklama, žurnalistika

  • Autor: Filip Kuna, Kolektív autorov

    Obsah, ktorý ľudia milujú

    Vydavateľstvo: Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia
    Dátum vydania: 25. októbra 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 8,80 €
    Vaša cena: 7,83 
    Exkluzívna ponuka len v Panta Rhei. Natívna reklama je formát, ktorý sa páči všetkým zúčastneným stranám v online reklame. Inzerentom pomáha vzbudiť záujem medzi používateľmi prirodzenou, nenútenou formou. Môžu zabaviť, naučiť, či inšpirovať. Môžu si vybudovať vzťah, aby keď príde čas nakúpiť, si zákazníci spomenuli. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Chris Taylor

    Recept na úspěch v síťovém marketingu

    Vydavateľstvo: Nakladatelství Alman
    Dátum vydania: 31. marca 2019
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Dotlač
    (Plánovaná na 31. 03. 2019)
    Bežná cena: 10,25 €
    Vaša cena: 9,74 
    Recept na úspěch v síťovém marketingu autora Chrise Taylora poskytuje jednoduchý a jasný návod, který skutečně funguje. Není to jen další kniha, ale školicí příručka pro úspěch v síťovém marketingu. Vynikající, příjemně jednoduchá a velice inspirujíc í kniha o tom, jak konsolidovat, zdokonalovat a procvičovat … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dan Ariely

    Aké drahé je zadarmo - Prepracované a rozšírené vydanie

    Vydavateľstvo: Premedia
    Dátum vydania: 3. decembra 2015
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,30 
    Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Robert B. Cialdini

    Vplyv

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 13. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,99 €
    Vaša cena: 13,29 
    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Pavel Horňák

    Reklama 2. vydanie

    Vydavateľstvo: Verbum
    Dátum vydania: 26. januára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 18,75 €
    Vaša cena: 17,81 
    Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Kirkpatrick

    Facebook efekt

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 11. októbra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 3,00 
    Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie svoje otázky. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ján Zbojek

    Šlabikár - Multi level marketingu

    Vydavateľstvo: Paco - Fin
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 10,00 €
    Vaša cena: 9,50 
    Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prispôsobený na stredoeurópske … Zobraziť viac info ►
  • Autor: D. Langen

    Sprievodca hypnózou v medicíne

    Vydavateľstvo: Vydavateľstvo F
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 4,00 €
    Vaša cena: 3,80 
    Langenov „Sprievodca hypnózou v medicíne“ je mimoriadne jasná, stručná a informáciami nabitá príručka. Poskytuje základy, na ktorých možno stavať. Z obsahu: Dejiny hypnózy, Sugescia ako základ liečby hypnózou, Príprava k hypnoterapii, Navodzovanie hypnózy, Nálezy pri hypnóze, Vykonávanie hypnózy ako terapie, Formy hypnoterapie, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Viera Cibáková

    Marketing služieb

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 2,64 €
    Vaša cena: 2,51 
    Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. Formujúce … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Grant Cardone

    Jestli nejsi první, budeš poslední

    Vydavateľstvo: Euromedia Group
    Dátum vydania: 17. marca 2015
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 18,75 €
    Vaša cena: 17,81 
    Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou … Zobraziť viac info ►
  • Autor: neuvedený

    iPhone SDK

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 3. októbra 2011
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 28,49 €
    Vaša cena: 27,07 
    Jste vlastníky iPhonu nebo iPodu Touch? Chcete si vyzkoušet něco víc než jen uživatelskou obsluhu? Naprogramujte si vlastní aplikaci pro jeden z nejrevolučnějších telefonů posledního desetiletí! S touto knihou se postupně na jednoduchých příkladech naučíte, jak vytvořit program splňující veškeré vaše požadavky na funkčnost … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ivo Toman

    Jak budovat multilevelmarketing

    Vydavateľstvo: Taxus International
    Dátum vydania: 1. januára 1996
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 7,94 €
    Vaša cena: 7,54 
    Nepotřebuješ vůbec obchodní dům . .. Zauvažuj na touto myšlenkou. Mnoho lidí si láme hlavu tím, jak zbohatnout. Uvažují jak vydělat, s čím obchodovat, co vyrábět, kam investovat. Prostě jak podnikat. Po čase, když zjistí, co všechno podnikání obnáší, přijde zklamání, neboť v této oblasti nacházejí ne peníze a uspokojení … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Philip Kotler

    Marketing

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 18. novembra 2003
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 14 dní
    Bežná cena: 48,10 €
    Vaša cena: 45,70 
    Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Nina O´Driscoll, Adrian Pilbeam

    Market leader logistics management

    Vydavateľstvo: Pearson Education
    Dátum vydania: 14. apríla 2010
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 27,33 €
    Vaša cena: 25,96 
    This new range of specialist titles extends the scope of the Market Leader series and allows teachers to focus on specific areas of business. These titles can be used on their own or alongside other business English courses. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Anna Sálová

    Kreativní copywriting

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 6. apríla 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 16,49 €
    Vaša cena: 15,67 
    Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Ogilvy, Miles Young

    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    Vydavateľstvo: Svojtka & Co.
    Dátum vydania: 15. februára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 32,85 €
    Vaša cena: 31,21 
    David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět … Zobraziť viac info ►