Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Marketing, reklama, žurnalistika

  • Autor: Miroslava Vaštíková

    Marketing služeb - efektivně a moderně 2. aktualizované a rozšířené vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 26. februára 2014
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 14,66 €
    Vaša cena: 13,78 
    V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: John Kalench

    Jak být nejlepší v systému MLM

    Vydavateľstvo: Nakladatelství Alman
    Dátum vydania: 11. januára 2012
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 11,65 €
    Vaša cena: 10,72 
    Jak se stát krok za krokem velmi úspěšným v podnikání MLM/network marketing. Jedná se o nejúspěšnější titul z oblasti network marketingu. Obsah: 1. Vaše cíle a poslání 2. Čtyři druhy paliva 3. Procvičování - váš první krok 4. Produkty 5. Hledání zlata 6. Prezentace obchodu 7. Námitky 8. Dotáhněte to do konce … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ľubomír Huďo

    Presstitúti verzus konšpirátori

    Vydavateľstvo: Vydavateľstvo EZEN
    Dátum vydania: 10. júna 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 8,99 €
    Vaša cena: 8,45 
    Nová kniha známeho slovenského novinára Ľubomíra Huďa Presstitúti verzus konšpirátori opäť ponúka čitateľovi zaujímavé a jedinečné informácie, odhaľujúce pozadie nielen slovenskej žurnalistiky. Už jej názov napovedá, že o slobodu slova sa bojuje každý deň, no mnohí novinári už dávno prestali byť strážnymi psami … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Eddie Yoon

    Superzákazník

    Vydavateľstvo: Management Press
    Dátum vydania: 9. novembra 2017
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 16,49 €
    Vaša cena: 15,50 
    Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dan Ariely

    Aké drahé je zadarmo - Prepracované a rozšírené vydanie

    Vydavateľstvo: Premedia
    Dátum vydania: 3. decembra 2015
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,17 
    Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov, Marian Gúčik

    Marketing cestovného ruchu

    Vydavateľstvo: DaliBB
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 17,09 €
    Vaša cena: 16,06 
    Kniha je určená predovšetkým univerzitným študentom študijných programov cestovného ruchu. Poučenie a inšpiráciu pre svoju prácu v nej nájdu pracovníci manažérskych organizácií v cieľových miestach cestovného ruchu a všetci, ktorí rozhodujú o cestovnom ruchu a jeho marketingu na miestnej, regionálnej a národnej … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jonah Berger

    Jak stvořit pecku na trhu

    Vydavateľstvo: Jota
    Dátum vydania: 28. augusta 2013
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 11,65 €
    Vaša cena: 10,72 
    V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Jonah Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Monika Palatková

    Marketingový management destinací

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 25. októbra 2011
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 10,71 €
    Vaša cena: 10,07 
    Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je za měřena na mar-ketingovou strategii destinace, zejména … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Aleš Hes

    Chování spotřebitele při nákupu potravin

    Vydavateľstvo: Alfa
    Dátum vydania: 11. októbra 2017
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 13,60 €
    Vaša cena: 12,78 
    Předkládaná publikace přináší mnoho poznatků o chování spotřebitelů v České republice v porovnání se např. situací v sousedním Slovensku. Vznikla na základě dlouhodobých průzkumů autorského kolektivu a získané výsledky mohou velmi dobře rozšířit čtenářům obzory o změnách v chování našich … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jan Kincl

    Marketing podle trhů

    Vydavateľstvo: Alfa Publishing
    Dátum vydania: 11. októbra 2017
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 14,05 €
    Vaša cena: 12,93 
    Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém m arketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Radek Tahal, Kolektív autorov

    Marketingový výzkum

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 29. augusta 2017
    Jazyk: český
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 16,12 €
    Vaša cena: 15,15 
    Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Kita, Kolektív autorov

    Marketing

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 28. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 19,90 €
    Vaša cena: 18,71 
    Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavyo vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojomkonkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Peter Kubica

    KomuNICKuj

    Vydavateľstvo: Vydavateľstvo Matice slovenskej
    Dátum vydania: 2. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 8,90 €
    Vaša cena: 8,37 
    Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a jej efektívnymi formami, všadeprítomnou hrozbou „komunifikácie“, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 16. júna 2016
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 11,90 €
    Vaša cena: 11,19 
    Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov, Kristína Viestová

    Marketing - výklad pojmov

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 1. decembra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 20,90 €
    Vaša cena: 19,65 
    Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Andrej Tušer

    Médiá & Právo

    Vydavateľstvo: Eurokódex
    Dátum vydania: 23. januára 2015
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: U dodávateľa
    Bežná cena: 23,10 €
    Vaša cena: 21,71 
    Rukoväť vybraných pojmov z masových médií a verejného práva v SR a ČR. „Rukověť v pojetí rukopisu Média a právo veřejné má několik sympatických vlastností. Jednak objasňují základní kategorie a koncepty z oblasti masové komunikace a veřejného práva, jednak přinášejí z dostupné … Zobraziť viac info ►