Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Marketing, reklama, žurnalistika

List.php:/getLoadedProductCollection 32 List.php:/getLoadedProductCollection 32
  • Autor: Dan Ariely

    Aké drahé je zadarmo - 2.vydanie

    Vydavateľstvo: Premedia
    Dátum vydania: 18. septembra 2020
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 11,39 
    Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Helena Labska

    Zaklady marketingovej komunikacie

    Vydavateľstvo:
    Dátum vydania: 21. januára 2021
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,04 €
    Vaša cena: 12,39 
    „. .. Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Seth Godin

    Toto je marketing

    Vydavateľstvo: Lindeni
    Dátum vydania: 24. apríla 2020
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 11,99 €
    Vaša cena: 11,26 
    Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový obchodný … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Allan Dib

    Takto sa robí marketing

    Vydavateľstvo: Motýľ
    Dátum vydania: 3. novembra 2020
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,90 €
    Vaša cena: 13,21 
    POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Robert B. Cialdini

    Vplyv

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 13. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,99 €
    Vaša cena: 13,29 
    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    123 tipov pre online a affiliate marketing

    Vydavateľstvo: Affiliate sieť Dognet
    Dátum vydania: 13. novembra 2020
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 29,90 €
    Vaša cena: 28,41 
    Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Viktor Janouch

    Internetový marketing

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 19. októbra 2020
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 19,99 €
    Vaša cena: 18,99 
    Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí … Zobraziť viac info ►
  • Autor: John Westwood

    Sestavte dobrý marketingový plán

    Vydavateľstvo: Lingea
    Dátum vydania: 1. októbra 2020
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,17 €
    Vaša cena: 11,56 
    Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Seth Godin

    Tohle je marketing!

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 28. januára 2021
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,81 €
    Vaša cena: 13,12 
    MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Kita, Kolektív autorov

    Marketing

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 28. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 19,90 €
    Vaša cena: 18,91 
    Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavyo vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojomkonkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Václav Moravec

    Média v tekutých časech

    Vydavateľstvo: Academia
    Dátum vydania: 26. apríla 2016
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,40 €
    Vaša cena: 12,73 
    Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace Média v tekutých časech se snaží zasadit nejen tyto pojmy … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ján Findra

    Jazyková komunikácia a kultúra vyjadrovania

    Vydavateľstvo: Osveta
    Dátum vydania: 30. apríla 2013
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 11,00 €
    Vaša cena: 10,45 
    I. JAZYKOVÁ KOMUNIKÁCIA A TVORBA AKTUÁLNEHO TEXTU II. VÝBER VÝRAZU: ETIKA, ESTETIKA A LOGIKA TEXTU III. ÚSTNA A PÍSOMNÁ FORMA PREJAVU V MASMEDIÁLNEJ A RÉTORICKEJ KOMUNIKÁCII. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková

    Copywriting, 2.vydání

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 9. novembra 2020
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 19,99 €
    Vaša cena: 18,99 
    Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    Online Marketing Super Affiliate Academy - Tvorba zarábajúceho webu

    Vydavateľstvo: Affiliate sieť Dognet
    Dátum vydania: 30. apríla 2019
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 4 dní
    Bežná cena: 25,89 €
    Vaša cena: 24,60 
    Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí. Niektoré len informačné, no niektoré majú skoro 30 minút. Na obsahu spolupracovalo cez 30 expertov z Česka aj Slovenska. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Vojtěch Untermüller

    Manuál copywritingu

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 9. júla 2019
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 11,50 €
    Vaša cena: 10,93 
    Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ben Horowitz

    What You Do Is Who You Are

    Vydavateľstvo: Harper Collins Publishers
    Dátum vydania: 21. októbra 2019
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 23,95 €
    Vaša cena: 22,75 
    Ben Horowitz, a leading venture capitalist, modern management expert, and New York Times bestselling author combines lessons both from history and modern organisational practice with practical and often surprising advice to help us build cultures that can weather both good and bad times. The times and circumstances in which people were raised often shape … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Tomáš Lukavec

    Od vize k zisku

    Vydavateľstvo: Leadermix
    Dátum vydania: 28. novembra 2019
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 18,66 €
    Vaša cena: 17,73 
    Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21. století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové vizionářské značky? Jak se posunout s lehkostí na … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Kita

    Nákup a predaj

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 28. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,70 €
    Vaša cena: 13,02 
    Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ján Zbojek

    Šlabikár - Multi level marketingu

    Vydavateľstvo: Paco - Fin
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 10,00 €
    Vaša cena: 9,50 
    Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prispôsobený na stredoeurópske … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Antošík

    Dejiny značiek

    Vydavateľstvo: Aleph
    Dátum vydania: 10. októbra 2019
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 15,90 €
    Vaša cena: 15,11 
    Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Marian Gúčik

    Marketing podnikov cestovného ruchu

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 23. februára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 5 dní
    Bežná cena: 14,90 €
    Vaša cena: 14,16 
    Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 16. júna 2016
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 11,90 €
    Vaša cena: 11,31 
    Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Viera Cibáková

    Marketing služieb

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 2,64 €
    Vaša cena: 2,51 
    Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. Formujúce … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Ogilvy, Miles Young

    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    Vydavateľstvo: Svojtka & Co.
    Dátum vydania: 15. februára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 4 dní
    Bežná cena: 27,90 €
    Vaša cena: 26,51 
    David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Miroslav Karlíček, Kolektív autorov

    Základy marketingu - 2. vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 22. januára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,77 €
    Vaša cena: 13,08 
    Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje … Zobraziť viac info ►
  • Autor: neuvedený

    Szövegírás szenvedéllyel

    Vydavateľstvo: MC Systems Kft.
    Dátum vydania: 1. januára 2019
    Jazyk: maďarský
    Dostupnosť: Posielame do 14 dní
    Bežná cena: 18,71 €
    Vaša cena: 17,77 
    Írsz termékleírásokat? Cikkeket? Kampány emaileket? Hirdetéseket, szórólapokat, honlap szövegeket, posztokat? Figyelj: Te meg tudod fogalmazni nyersen. Én pedig fel tudom tuningolni, életre kelteni, táncra perdíteni, hogy öröm lesz olvasni, és ezért izgalmas lesz Tőled vásárolni! Mit szólsz hozzá? A Te szöveged + ez a könyv … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Rita Jagodics

    Made in Marketing - Ahol a sikeres nagykereskedelmi és gyártói stratégiák születnek

    Vydavateľstvo: Kereskedelmi Marketing Trendek Kft.
    Dátum vydania: 31. októbra 2018
    Jazyk: maďarský
    Dostupnosť: Posielame do 14 dní
    Bežná cena: 14,48 €
    Vaša cena: 13,76 
    Made In Marketing Ahol a sikeres nagykereskedelmi és gyártói stratégiák születnek Válaszd a sikert. Válaszd a magas megnyitású hírleveleket. Válassz egy honlapot, amelyre büszke lehetsz. Válaszd azt a stratégiát, amely a viszonteladóidat a Te termékeid eladására ösztönzi. Válaszd azt a Facebook technikát, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ibolya Görög

    Protokoll az életem

    Vydavateľstvo: Athenaeum Kiadó
    Dátum vydania: 7. júla 2016
    Jazyk: maďarský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 11,26 €
    Vaša cena: 10,70 
    "A könyv szerzője, Görög Ibolya 1987-től 1999-ig dolgo­zott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. 1992-től mint protokollfőnök irányította, szervezte a kormány hivatalos rendezvényeit. Elméleti felkészült­ségét jelenleg a viselkedéskultúráról, a protokollról, a rendezvényszervezésről tartott … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Patrick Renvoise

    Neuromarketing

    Vydavateľstvo: Thomas Nelson Inc.
    Dátum vydania: 16. októbra 2007
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 15,50 €
    Vaša cena: 14,73 
    How can the latest brain research help increase your sales? Because paople are inundated daily by an average of 10,000 sales messages, selling is now tougher than ever. That's why you need to learn what neuroscience has uncovered that will immediately increase your selling and influencing effectiveness. Unveiling the latest brain research and revolutionary … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Byron Sharp

    Jak se budují značky

    Vydavateľstvo: Omega
    Dátum vydania: 26. januára 2021
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 18,75 €
    Vaša cena: 17,81 
    Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Nina O´Driscoll, Adrian Pilbeam

    Market leader logistics management

    Vydavateľstvo: Pearson Education
    Dátum vydania: 14. apríla 2010
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 27,33 €
    Vaša cena: 25,96 
    This new range of specialist titles extends the scope of the Market Leader series and allows teachers to focus on specific areas of business. These titles can be used on their own or alongside other business English courses. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Miroslav Foret, David Melas

    Marketingový výzkum

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 23. novembra 2020
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 10,38 €
    Vaša cena: 9,86 
    Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu … Zobraziť viac info ►