Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Tipy na vianočné darčeky

Marketing, reklama, žurnalistika

  • Autor: Filip Kuna, Kolektív autorov

    Obsah, ktorý ľudia milujú

    Vydavateľstvo: Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia
    Dátum vydania: 25. októbra 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 8,80 €
    Vaša cena: 7,83 
    Exkluzívna ponuka len v Panta Rhei. Natívna reklama je formát, ktorý sa páči všetkým zúčastneným stranám v online reklame. Inzerentom pomáha vzbudiť záujem medzi používateľmi prirodzenou, nenútenou formou. Môžu zabaviť, naučiť, či inšpirovať. Môžu si vybudovať vzťah, aby keď príde čas nakúpiť, si zákazníci spomenuli. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Ogilvy, Miles Young

    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    Vydavateľstvo: Svojtka & Co.
    Dátum vydania: 15. februára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 32,85 €
    Vaša cena: 31,87 
    David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dagmar Lesáková

    Strategický marketing

    Vydavateľstvo: Sprint
    Dátum vydania: 14. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 6 dní
    Bežná cena: 12,50 €
    Vaša cena: 12,13 
    Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Chris Taylor

    Recept na úspěch v síťovém marketingu

    Vydavateľstvo: Nakladatelství Alman
    Dátum vydania: 31. januára 2019
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Dotlač
    (Plánovaná na 31. 01. 2019)
    Bežná cena: 10,25 €
    Vaša cena: 9,95 
    Recept na úspěch v síťovém marketingu autora Chrise Taylora poskytuje jednoduchý a jasný návod, který skutečně funguje. Není to jen další kniha, ale školicí příručka pro úspěch v síťovém marketingu. Vynikající, příjemně jednoduchá a velice inspirujíc í kniha o tom, jak konsolidovat, zdokonalovat a procvičovat … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Robert B. Cialdini

    Vplyv

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 13. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,99 €
    Vaša cena: 13,58 
    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Pavel Horňák

    Reklama 2. vydanie

    Vydavateľstvo: Verbum
    Dátum vydania: 26. januára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 18,75 €
    Vaša cena: 18,19 
    Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jaroslav Kita

    Nákup a predaj

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 28. februára 2017
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,70 €
    Vaša cena: 13,29 
    Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    Online marketing

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 28. apríla 2014
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 11,99 €
    Vaša cena: 11,64 
    Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

    Reklama - 4. vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 30. augusta 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 13,81 €
    Vaša cena: 13,40 
    Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Allen P. Adamson

    Digitálna značka

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 22. novembra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,70 
    V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ján Zbojek

    Šlabikár - Multi level marketingu

    Vydavateľstvo: Paco - Fin
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 10,00 €
    Vaša cena: 9,70 
    Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prispôsobený na stredoeurópske … Zobraziť viac info ►
  • Autor: D. Langen

    Sprievodca hypnózou v medicíne

    Vydavateľstvo: Vydavateľstvo F
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 4,00 €
    Vaša cena: 3,88 
    Langenov „Sprievodca hypnózou v medicíne“ je mimoriadne jasná, stručná a informáciami nabitá príručka. Poskytuje základy, na ktorých možno stavať. Z obsahu: Dejiny hypnózy, Sugescia ako základ liečby hypnózou, Príprava k hypnoterapii, Navodzovanie hypnózy, Nálezy pri hypnóze, Vykonávanie hypnózy ako terapie, Formy hypnoterapie, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Miroslav Karlíček, Kolektív autorov

    Základy marketingu

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 22. januára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,77 €
    Vaša cena: 13,36 
    Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Andrej Tušer

    O novinárstve

    Vydavateľstvo: Eurokódex
    Dátum vydania: 18. apríla 2012
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 6 dní
    Bežná cena: 16,60 €
    Vaša cena: 16,11 
    Publikácia prináša prierez publicistickou, vedecko-publikačnou a názorovou tvorbou autora za produktívne obdobie cca päťdesiat rokov. Pri štúdiách a odborných článkoch ide o publikované texty v užšie špecializovaných vedecko-teoretických periodikách a zborníkoch, ku ktorým sa širšia odborná verejnosť nedostáva. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Miroslav Karlíček, Kolektív autorov

    Marketingová komunikace 2. aktualizované a doplněné vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 12. februára 2016
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 13,81 €
    Vaša cena: 13,40 
    Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Anna Sálová

    Kreativní copywriting

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 6. apríla 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 16,49 €
    Vaša cena: 16,00 
    Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, … Zobraziť viac info ►