Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku

Marketing, reklama, žurnalistika

  • Autor: David Ogilvy, Miles Young

    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    Vydavateľstvo: Svojtka & Co.
    Dátum vydania: 15. februára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 32,85 €
    Vaša cena: 31,21 
    David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Robert B. Cialdini

    Vplyv

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 13. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,99 €
    Vaša cena: 13,29 
    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dan Ariely

    Aké drahé je zadarmo - Prepracované a rozšírené vydanie

    Vydavateľstvo: Premedia
    Dátum vydania: 3. decembra 2015
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,30 
    Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ján Zbojek

    Šlabikár - Multi level marketingu

    Vydavateľstvo: Paco - Fin
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 10,00 €
    Vaša cena: 9,50 
    Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prispôsobený na stredoeurópske … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    Mezinárodní marketing

    Vydavateľstvo: Nakladatelství C. H. Beck,s.r.o., organizačná zložka
    Dátum vydania: 19. júna 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 18,33 €
    Vaša cena: 17,41 
    Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Vilém Kunz

    Sportovní marketing

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 20. apríla 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 12,43 €
    Vaša cena: 11,81 
    Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i  … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Marian Gúčik

    Marketing podnikov cestovného ruchu

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 23. februára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 14,90 €
    Vaša cena: 14,16 
    Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Allen P. Adamson

    Digitálna značka

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 22. novembra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,49 
    V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dagmar Lesáková

    Strategický marketing

    Vydavateľstvo: Sprint
    Dátum vydania: 14. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 12,50 €
    Vaša cena: 11,88 
    Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Martin Kasarda

    Od karnevalovej ulice po virtuálny svet

    Vydavateľstvo: Eurokódex
    Dátum vydania: 24. októbra 2013
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 10,00 €
    Vaša cena: 9,50 
    Publikácia nie je polemikou o estetike populárneho a vysokého umenia, ale pátraním po tom, čo vlastne populárna kultúra reprezentuje v dnešnom svete uväznenom v totalite médií. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Don Failla

    Základy úspěšného vybudování

    Vydavateľstvo: Nakladatelství Alman
    Dátum vydania: 10. júna 2011
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 14 dní
    Bežná cena: 6,95 €
    Vaša cena: 6,60 
    Dostane se vám do rukou snad jeden z nejlepších návodů v dějinách strukturního prodeje. Podnětný materiál, shromážděný Donem Faillou, vám ukáže způsob, jak lze váš stroj dobře a úspěšně řídit. Don Failla je sám velmi úspěšný v organizaci mlm iNTERNAT IONAL, Inc. a pracoval na svých "Napkin Presentations", … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Pavel Horňák

    Reklama 2. vydanie

    Vydavateľstvo: Verbum
    Dátum vydania: 26. januára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 18,75 €
    Vaša cena: 17,81 
    Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Kirkpatrick

    Facebook efekt

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 11. októbra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,49 
    Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie svoje otázky. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Anna Sálová

    Kreativní copywriting

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 6. apríla 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 16,49 €
    Vaša cena: 15,67 
    Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov, Petr Král, Hana Machková

    International Marketing

    Vydavateľstvo: Oeconomica
    Dátum vydania: 1. januára 2016
    Jazyk: anglický
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 28,80 €
    Vaša cena: 27,36 
    The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Pavel Šenkapoun

    Webcopywriting pro samouky

    Vydavateľstvo: Zoner Press
    Dátum vydania: 25. septembra 2015
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 14,05 €
    Vaša cena: 13,35 
    Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte … Zobraziť viac info ►