Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku

Marketing, reklama, žurnalistika

  • Autor: Dagmar Lesáková

    Strategický marketing

    Vydavateľstvo: Sprint
    Dátum vydania: 14. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,50 €
    Vaša cena: 11,88 
    Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Dan Ariely

    Aké drahé je zadarmo - Prepracované a rozšírené vydanie

    Vydavateľstvo: Premedia
    Dátum vydania: 3. decembra 2015
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 12,95 €
    Vaša cena: 12,30 
    Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Robert B. Cialdini

    Vplyv

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 13. októbra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 13,99 €
    Vaša cena: 13,29 
    Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Allen P. Adamson

    Digitálna značka

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 22. novembra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,49 
    V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Marian Gúčik

    Marketing podnikov cestovného ruchu

    Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
    Dátum vydania: 23. februára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 14,90 €
    Vaša cena: 14,16 
    Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Pavel Horňák

    Reklama 2. vydanie

    Vydavateľstvo: Verbum
    Dátum vydania: 17. januára 2018
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 18,75 €
    Vaša cena: 17,81 
    Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: S. G. Korkonosenko

    Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

    Vydavateľstvo: Eurokódex
    Dátum vydania: 11. decembra 2014
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 4 dní
    Bežná cena: 15,00 €
    Vaša cena: 14,25 
    Dielo prestavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných vzťahoch teórie a praxe tlače, trendmi rozvoja vedy o žurnalistike v proreformnom Rusku. Dielo sa dotýka základných problémov teoretických prednášok v strediskách … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ján Zbojek

    Šlabikár - Multi level marketingu

    Vydavateľstvo: Paco - Fin
    Dátum vydania: 1. januára 2008
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 10,00 €
    Vaša cena: 9,50 
    Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prispôsobený na stredoeurópske … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Gabriela Bartáková, Viera Cibáková

    Základy marketingu

    Vydavateľstvo: Iura Edition
    Dátum vydania: 1. januára 2007
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Posielame do 14 dní
    Bežná cena: 8,64 €
    Vaša cena: 8,21 
    Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Kirkpatrick

    Facebook efekt

    Vydavateľstvo: Eastone Books
    Dátum vydania: 11. októbra 2011
    Jazyk: slovenský
    Dostupnosť: Na sklade
    Bežná cena: 9,99 €
    Vaša cena: 9,49 
    Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie svoje otázky. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: David Ogilvy, Miles Young

    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    Vydavateľstvo: Svojtka & Co.
    Dátum vydania: 15. februára 2018
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 3 dní
    Bežná cena: 32,85 €
    Vaša cena: 31,21 
    David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Jiří Viktora, Zuzana Veselá, Lucie Jebavá, Anna Sálová, Jana Šupolíková

    Copywriting

    Vydavateľstvo: Computer Press
    Dátum vydania: 7. septembra 2015
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 14 dní
    Bežná cena: 11,99 €
    Vaša cena: 11,39 
    Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Pavel Horňák

    Kreativita v reklamě

    Vydavateľstvo: Verbum Publishing
    Dátum vydania: 12. júna 2014
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 5 až 21 dní
    Bežná cena: 14,05 €
    Vaša cena: 13,35 
    Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet - indiánskou dýmku míru… Ano, obklopujeme se nejen lidmi, které máme rádi, … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Hana Machková

    Mezinárodní marketing 4. vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 13. januára 2015
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 12,56 €
    Vaša cena: 11,93 
    Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Kolektív autorov

    Velký slovník marketingových komunikací

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 10. septembra 2012
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 14,66 €
    Vaša cena: 13,93 
    Dlouho očekávaný slovník pojmů z marketingové komunikace je konečně zde! Zkušení autoři a odborníci vysvětlují téměř 1500 hesel z oblasti reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu, osobního prodeje, psy-chologie marketingové komunikace a také z nových forem a prostředků marketingové komunikace. … Zobraziť viac info ►
  • Autor: Ivan Crha, Zdeněk Křížek

    Jak psát reklamní text, 4. aktualizované a doplněné vydání

    Vydavateľstvo: Grada
    Dátum vydania: 9. februára 2012
    Jazyk: český
    Dostupnosť: Posielame do 21 dní
    Bežná cena: 12,99 €
    Vaša cena: 12,34 
    Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím … Zobraziť viac info ►