Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Debbie Millman: Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Počet strán: 336

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9781621532477

Jazyk: anglický

ISBN: 162153247X

Dátum vydania: 6. júna 2013

Vydavateľstvo:  Skyhorse Publishing

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 2,5 cm x 15,2 cm x 22,6 cm

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Autor: Debbie Millman

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope

Cena v e-shope: 20,43 
Bežná cena: 21,50 €
Zľava 5%
Rezervácia v kníhkupectve

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our cupboards, a manipulative brainwashing tool forced on us by corporations, or a creative triumph as capable as any art form of stimulating our emotions and intellect? For those of us who grapple with these questions on a daily basis, Brand Thinking and Other Noble Pursuits elevates the discussion to the level of revelation. Each chapter is an extensive dialogue between Debbie Millman, herself a design visionary, and a different leader in the field. By asking questions deeply informed by her own expertise, Millman coaxes lucid, prescient answers from twenty-two interview subjects, among them Malcolm Gladwell, Tom Peters, Seth Godin, and godfather of modern branding Wally Olins. This engaging and enlightening book is an unprecedented forum on the state of modern branding and how companies and consumers can best understand the behavior behind why we brand and why we buy.

Odporúčame tieto knihy