Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
Marco Spies: Branded Interactions: Creating the Digital Experience
Počet strán: 360
Väzba: tvrdá
EAN: 9780500518175
Jazyk: anglický
ISBN: 0500518173
Dátum vydania: 6. októbra 2015
Vydavateľstvo:  Thames & Hudson
Rozmery: 3,6 cm x 19,6 cm x 26,4 cm

Branded Interactions: Creating the Digital Experience

Autor: Marco Spies

Dostupnosť:
Posielame do 5 až 21 dní
Naša cena: 57,00 
Bežná cena: 60,00 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. The importance of mobile apps for smartphones and tablets has grown exponentially in recent years, while interactive touch points and billboards are increasingly found in the real world. The interface is now the brand. This book is designed to guide the reader through the process of digital brand design in five key phases: discovering a demographic, defining an action plan, designing an interface, delivering a quality product, and distributing the design to the marketplace. All the sections are packed with real-world examples, case studies and interviews with experts from leading brands and interactive agencies. A wealth of design documentation and diagrams helps to build a solid framework for any project, incorporating brand strategy at every stage while remaining flexible enough to incorporate change and creativity.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie