Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Jaroslav Antošík: Dejiny značiek

Počet strán: 344

Väzba: tvrdá

EAN: 9788089491186

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-89491-18-6

Dátum vydania: 10. októbra 2019

Vydavateľstvo:  Aleph

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,63 kg

Dejiny značiek

Dostupnosť:
Posielame do 5 až 21 dní
Naša cena: 15,11 
Bežná cena: 15,90 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, nehôd, zrád, márnivostí a nevraživostí, ktoré neraz hlboko naštrbili rodinné a firemné vzťahy. Sú to aj príbehy o peniazoch, sláve, bohatstve, ambíciách, opojnosti, ale aj príbehy plné invencie, myšlienok, splnených túžob a radosti z vytvárania niečoho trvácneho.

Akýmsi spoločným menovateľom týchto príbehov nie je ich šťastný koniec, lebo ešte nijaký koniec nemajú, sú to príbehy, ktoré sa odvíjajú aj naďalej, sú trvácne, lebo produkty alebo služby, ktoré tieto firmy zaviedli, majú nadčasový rozmer väčšinu z nich veľmi dôkladne preveril čas, a to bez ohľadu na segment a klientelu, na ktoré sa zameriavali. Dejiny značiek prinášajú príbehy automobilových konštruktérov, módnych návrhárov, výrobcov športového oblečenia či obuvi, luxusných hodiniek, hudobných vydavateľov, vedcov a vynálezcov, investorov aj radových zamestnancov naprieč rozmanitými výrobnými odvetviami.

Hovorí sa, že každá doba má svojich hrdinov. Hrdinami knihy Dejiny značiek sú zakladatelia, riaditelia, manažéri, vynálezcovia či radoví zamestnanci firiem, ktorých široký ohlas, výrobné portfólio, dizajn, kvalita spracovania a výroby, krása, funkčnosť, užitočnosť či mnohé iné, ale jedinečné vlastnosti ovplyvnili spoločnosť, a to v celosvetovom meradle.

Mnohé firmy zmenili spotrebiteľské správanie, ako to nebojácne dosiahol Henry Ford, keď sa rozhodol ponúknuť automobil produkt určený len pre najvyššie vrstvy spoločnosti širokým masám amerických pracujúcich. Vlastníctvo produktov niektorých značiek neprepožičiavalo len status bohatstva, ale aj vyjadrenie túžby po jedinečnosti, inakosti, dobrodružstve. Iné firmy zasa prišli s niečím čisto populárnym, s niečím na rozptýlenie života, s niečím na rozveselenie ducha.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie