Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Allen P. Adamson: Digitálna značka

Počet strán: 240

Väzba: tvrdá

EAN: 9788081091926

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8109-192-6

Dátum vydania: 22. novembra 2011

Vydavateľstvo:  Eastone Books

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,51 kg

Digitálna značka



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 9,49 
Bežná cena: 9,99 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to,

ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.

Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní

značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online

platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne

digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha

pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť,

ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov

využiť vo svoj prospech.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Tomáš
Tomáš
2. augusta 2018

Dobrá kniha, ktorá dokáže pomôcť a sledovať reakcie zákazníkov na internete a následne na nich aj správne reagovať. Bonusom je určite dostatok vhodných príkladov. Celkom fajn podarený titul. :)

Naposledy ste videli