Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
Allen P. Adamson: Digitálna značka
Počet strán: 240
Väzba: tvrdá
EAN: 9788081091926
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8109-192-6
Dátum vydania: 22. novembra 2011
Vydavateľstvo:  Eastone Books
Orig. vydavateľstvo: 
Hmotnosť: 0,51 kg

Digitálna značka

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 9,49 
Bežná cena: 9,99 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to,

ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.

Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní

značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online

platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne

digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha

pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť,

ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov

využiť vo svoj prospech.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Tomáš
Tomáš
2. augusta 2018

Dobrá kniha, ktorá dokáže pomôcť a sledovať reakcie zákazníkov na internete a následne na nich aj správne reagovať. Bonusom je určite dostatok vhodných príkladov. Celkom fajn podarený titul. :)