Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Kolektív autorov, Petr Král, Hana Machková: International Marketing

Počet strán: 246

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788024521527

Jazyk: anglický

ISBN: 978-80-245-2152-7

Dátum vydania: 1. januára 2016

Vydavateľstvo:  Oeconomica

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,58 kg

International Marketing

Dostupnosť:
Posielame do 4 dní
Cena v e-shope: 27,36 
Bežná cena: 28,80 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases.

The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie

Naposledy ste videli