Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Peter Dorčák: Marketing & e-business

Počet strán: 114

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788097056407

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-970564-0-7

Dátum vydania: 1. januára 2010

Číslo vydania: 1

Rok vydania originálu: 2010

Vydavateľstvo:  Ezo.sk

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,2 cm x 14,8 cm x 21 cm

Marketing & e-business

Autor: Peter Dorčák

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope

Dodanie do kníhkupectva na osobný odber žiaľ nie je možné.
Cena v e-shope: 9,41 
Bežná cena: 9,90 €
Zľava 5%
Rezervácia v kníhkupectve

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: Ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu

Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická komercia). Čo najzrozumiteľnejšou formou sa bude snažiť popísať obchodné príležitosti, ktoré prinášajú nové technológie dnešného virtuálneho sveta. Prečítanie tejto knihy Vám možno zaberie pár hodín Vášho času. Ale kto vie, možno Vás pripraví na veľmi úspešnú cestu životom s využitím elektronických služieb na finančných základoch. Tá chvíľa, ktorú čítaniu venujete, teda bude stáť za to. Súčasťou publikácie sú tipy na webové služby veľmi populárne vo svete v posledných rokoch. Tieto webové stránky sú veľmi vhodné pre podnikateľov, manažérov a zároveň pre všetkých aktívnych ľudí.

Odporúčame tieto knihy