Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Peter Murár: Marketing na Twitteri
Počet strán: 136
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788097081478
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-970814-7-8
Dátum vydania: 21. marca 2012
Číslo vydania: 1
Vydavateľstvo: WebSupport
Rozmery: 1 cm x 21 cm x 21 cm
Hmotnosť: 0,36 kg

Marketing na Twitteri

Autor: Peter Murár

Dostupnosť:
U dodávateľa
Naša cena: 11,94 
Bežná cena: 12,70 €
Zľava 6%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu.

Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete:

• zvládnuť základnú terminológiu

• rozšíriť tweety o fotografie a video

• vysvetliť rozdiely oproti Facebooku

• vybrať vhodnú stratégiu

• zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie

Naposledy ste videli