Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Marian Gúčik: Marketing podnikov cestovného ruchu

Počet strán: 248

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788081688126

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8168-812-6

Dátum vydania: 23. februára 2018

Vydavateľstvo:  Wolters Kluwer

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,5 cm x 17,5 cm x 24,1 cm

Hmotnosť: 0,42 kg

Marketing podnikov cestovného ruchu

Autor: Marian Gúčik

Dostupnosť:
Na sklade

Dodanie do kníhkupectva na osobný odber žiaľ nie je možné.
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 14,45 
Bežná cena: 14,90 €
Zľava 3%
Do košíka
Rezervácia v kníhkupectve
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.

Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.

Odporúčame tieto knihy