Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 528 miestach na Slovensku
Viera Cibáková: Marketing služieb

Počet strán: 214

Väzba: iná / ostatná

EAN: 9788080782108

Jazyk: slovenský

Rok vydania originálu: 2008

Vydavateľstvo:  Wolters Kluwer

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,38 kg

Marketing služieb



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 2,51 
Bežná cena: 2,64 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora, ktoré poskytujú služby, čoraz viac orientovať svoju činnosť na zákazníka a jeho potreby. Všeobecné pravidlá využívania marketingu služieb si v organizáciách verejného sektora vyžadujú určitú modifikáciu vzhľadom na odlišnosti a špecifiká týkajúce sa vlastností, produkcie a spotreby služieb. Publikácia je určená predovšetkým ako vysokoškolská učebnica ale výborne poslúži aj pracovníkom pôsobiacim v organizáciách verejného sektora. Slovenský tex

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie