Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

David Meerman Scott: Nové pravidlá marketingu a PR

Počet strán: 257

Väzba: tvrdá

EAN: 9788081091490

Jazyk: slovenský

Pôvodný názov: The New Rules of Marketing and

ISBN: 978-80-8109-149-0

Dátum vydania: 1. januára 2010

Číslo vydania: 1

Vydavateľstvo:  Eastone Books

Orig. vydavateľstvo:  John Wiley & Sons Inc.

Rozmery: 2,5 cm x 16,5 cm x 23 cm

Nové pravidlá marketingu a PR

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 18,04 
Bežná cena: 18,99 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet. Slovenský preklad Darina Gyurkovicsová

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie

Naposledy ste videli