Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Na sklade máme až 50 000 kníh.
Tituly skladom doručíme do Vianoc.
David Meerman Scott: Nové pravidlá marketingu a PR
Počet strán: 257
Väzba: tvrdá
EAN: 9788081091490
Jazyk: slovenský
Pôvodný názov: The New Rules of Marketing and
ISBN: 978-80-8109-149-0
Dátum vydania: 1. januára 2010
Číslo vydania: 1
Vydavateľstvo:  Eastone Books
Orig. vydavateľstvo:  John Wiley & Sons Inc.
Rozmery: 2,5 cm x 16,5 cm x 23 cm

Nové pravidlá marketingu a PR

Dostupnosť:
Vypredané
Nedoručíme do Vianoc
Naša cena: 18,04 
Bežná cena: 18,99 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet. Slovenský preklad Darina Gyurkovicsová

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie