Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
Filip Kuna, Kolektív autorov: Obsah, ktorý ľudia milujú
Počet strán: 78
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788057002710
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-570-0271-0
Dátum vydania: 25. októbra 2018
Vydavateľstvo:  Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 0,6 cm x 14,8 cm x 21 cm
Hmotnosť: 0,15 kg

Obsah, ktorý ľudia milujú

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 7,48 
Bežná cena: 8,80 €
Zľava 15%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe:
Exkluzívna ponuka len v Panta Rhei.
Natívna reklama je formát, ktorý sa páči všetkým zúčastneným stranám v online reklame. Inzerentom pomáha vzbudiť záujem medzi používateľmi prirodzenou, nenútenou formou. Môžu zabaviť, naučiť, či inšpirovať. Môžu si vybudovať vzťah, aby keď príde čas nakúpiť, si zákazníci spomenuli. Tým podľa prieskumov takáto forma komunikácie vôbec nevadí. Práve naopak, kvalitný obsah sami radi odporúčajú svojim priateľom či rodine. A médiá majú návštevnosť, spokojných užívateľov a výnosný inzertný formát. Táto príručka je výsledkom ročnej práce odborníkov Združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia z oblasti médií, plánovania reklamy a online, ktorí ponúkajú všetky svoje vedomosti o natívnej reklame v jednoduchej ucelenej forme. Povinné čítanie nielen pre všetkých online marketérov, ale aj každého, kto to s efektívnym, moderným marketingom myslí vážne.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Marek
Marek
19. novembra 2018
Recenzia

Perfektná príručka ...Odporúčam !

Jozef
Jozef
18. novembra 2018
Recenzia

prehladna priručka, množstvo skvelých príkladov, jednoducho vysvetelené zložité veci pre všetkých ľudí, teším sa na ďalšie príspevky od autorov

Jozef Sevcik
Jozef Sevcik
26. októbra 2018

na tejto prirucke sa mi paci, ze je tam mnozstvo konkretnych prikladov, co vsetko je este obsah a ako ho vyuzivaju firmy aj v takych odvetviach, o ktorych by ste to nikdy nepovedali :)

Peter
Peter
26. októbra 2018

velmi jednoducho sa cita, vela prikladov