- Počet strán: 368
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788089447169
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89447-16-9
- Dátum vydania: 1. februára 2010
- Vydavateľstvo : Eurokódex
- Hmotnosť: 0,59 kg
Praktikum mediálnej tvorby
Andrej Tušer
Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu.
V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.
Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste.
Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu.
Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami. Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov.
Syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.
V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.
Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste.
Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu.
Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami. Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov.
Syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.
- Počet strán: 368
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788089447169
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89447-16-9
- Dátum vydania: 1. februára 2010
- Vydavateľstvo : Eurokódex
- Hmotnosť: 0,59 kg
Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu.
V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.
Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste.
Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu.
Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami. Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov.
Syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.
203 789 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách