Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Andrej Tušer: Praktikum mediálnej tvorby
Počet strán: 368
Väzba: tvrdá
EAN: 9788089447169
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-89447-16-9
Dátum vydania: 1. februára 2010
Vydavateľstvo:  Eurokódex
Orig. vydavateľstvo: 
Hmotnosť: 0,59 kg

Praktikum mediálnej tvorby

Autor: Andrej Tušer

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 21,85 
Bežná cena: 23,00 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu.

V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.

Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste.

Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu.

Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami. Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov.

Syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie