Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Pavel Horňák: Reklama 2. vydanie
Počet strán: 398
Väzba: tvrdá
EAN: 9788087500941
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-87500-94-1
Dátum vydania: 17. januára 2018
Vydavateľstvo:  Verbum
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 3,2 cm x 17,6 cm x 24 cm
Hmotnosť: 0,78 kg

Reklama 2. vydanie

Autor: Pavel Horňák

Dostupnosť:
Posielame do 3 dní
Naša cena: 18,19 
Bežná cena: 18,75 €
Zľava 3%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.

Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie