Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 525 miestach na Slovensku
Pavel Horňák: Reklama 2. vydanie

Počet strán: 398

Väzba: tvrdá

EAN: 9788087500941

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-87500-94-1

Dátum vydania: 17. januára 2018

Vydavateľstvo:  Verbum

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 3,2 cm x 17,6 cm x 24 cm

Hmotnosť: 0,78 kg

Reklama 2. vydanie



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 17,81 
Bežná cena: 18,75 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.

Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie