Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
Robert B. Cialdini: Vplyv
Počet strán: 280
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788081092596
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8109-259-6
Dátum vydania: 13. októbra 2014
Vydavateľstvo:  Eastone Books
Hmotnosť: 0,43 kg

Vplyv

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 13,29 
Bežná cena: 13,99 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého

vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna

psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych

príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych

firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň

vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme

tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky

prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech

alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva

výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu,

reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola

preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Tomáš
Tomáš
13. augusta 2018
Zbrane vplyvu

Robert B. Cialdini je jedným z najväčších odborníkov na ovplyvňovanie a presviedčanie ľudí. Táto kniha je napísaná zrozumiteľným jazykom, číta sa ľahko, aj keď v nej autor rozoberá odborné témy. Pri jej čítaní si každý uvedomí, ako ľahko je ovplyvniteľný a aké všemožné "zbrane vplyvu" naňho číhajú zo všetkých strán. Či už ide o medziľudské vzťahy, médiá, reklamu či politiku, v každej z týchto oblastí sme denno-denne ovplyvňovaní. V tejto knihe autor odovzdáva čitateľom svoje bohaté skúsenosti, ako rozpoznať manipulatívne techniky, ktoré využívajú marketéri, či politici a ako sa im brániť. Kniha obsahuje množstvo cenných rád a informácií, ktoré sú užitočné nie len pre tých, ktorí chcú ovplyvňovať názory iných, ale je určená predovšetkým pre tých, ktorí sa chcú brániť proti okolitým vplyvom.