Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 29 z 33
Logistika
Guerilla marketing
Velký úspěch v malém podniku
Umění diplomatického jednání
Střety marketingu
Chaotika
dostupné aj ako:
Marketing služeb – efektivně a moderně
Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení
CRM Řízení vztahů se zákazníky
Bez loga
Odliš se, nebo zemři
Jak psát reklamní text
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Rukověť profesionálního prodejce
Intuitivní marketing
Řízení hotelového provozu
Intuitivní reklama
Hledání dokonalosti
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.